Het Grote incoming topic. Deel IV

10 likes

Zit ook een standaard Seiko rubberen band bij, maar ik wil ook de originele vorige generatie rubberen band.

Dik trio Rik! :+1:

1 like

Ook een Marine Master 300 SLA021J incoming zie ik! En twee andere dikke klatserts! Van harte!

1 like

Schitterend MM200/ Marine Master Reduced! :sunglasses::+1:

1 like

Thanks!

1 like

Nieuw bandje van de forumsponsor. :smile:

6 likes

:joy: Echt? Damn. En dan noemen ze @Drebin en mij de eikels van HF. Je had er ook gewoon een band op kunnen zetten die je wel open krijgt of je vrouw even vragen.

Nu heb je een prachtig gebaar gewoon omgezet naar wat flipperknaken.

9 likes

:point_up: Eens

1 like

Eens

Tja

Kern van het probleem, als jezelf niets eens je tanden kan poetsen dan ben je blij als er iets is wat je wel zelf kan…

Nee, het waren knaken en heb een verkeerde keuze gemaakt bij de initiële besteding ervan. Heb een beter passend horloge ervoor in de plaats gekocht.

7 likes

Ik haak af in een discussie als je de empathiekaart trekt, dus mooi dat je er nu blij mee bent. :+1:

9 likes

Hoe treurig ook, ik had zo’n horloge nooit verkocht. Ik geef Han niet vaak gelijk, maar het is erg jammer gezien het gebaar.

Maar in zo’n discussie als deze ben je al snel de klootzak, dus het is maar zoals het is.

Dittum

10 likes

Staat nu op morgen…:face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Dat ben ik in elke discussie al snel, daar lig ik niet meer wakker van.

Gelukkig zit er op zijn incoming MM300 een sluiting die makkelijker open kan dan die op de MM200. :full_moon_with_face:

3 likes

Gaat op een rubberband, net als de Breitling

Op die MM200 had je ook een rubberen band kunnen zetten.

Ik vind het ondankbaar. Je krijgt een flinke donatie, dan is het make a plan and stick with it. Ik had een leuke poll op HF gemaakt met wat spreuken erin over dat je het overleeft hebt of Brokkenpiloot v2.0 en het in die MM200 laten graveren om nooit weer weg te doen.

Maargoed, ik hou er nu over op en ga koffie halen. Het worden boze koffieslurpjes. :coffee:

7 likes

Dat vind ik jammer, temeer daar ik juist erg dankbaar ben voor alle steun die ik via het forum ontvang, materieel, maar meer nog in emotionele zin. Cheer up…

9 likes

Ik ben van mening dat iedereen dit op zijn/haar eigen manier mag invullen. Jammer dat jij geen moeite wilt doen je te verplaatsen in anderen, en daarmee de deur meteen dichtgooit. Maar goed, dat is dan ook weer een mening, en daar hebben wij het weer mee te doen. Het eenzijdige vaak vanuit jou is zo jammer…en zou beter kunnen.

@GMTplus1 gewoon jouw ding (blijven) doen. :+1:

11 likes

Je snapt dat je met zo’n opmerking ook

Ik had zelf wat meer nederigheid getoond voor zo’n gebaar, dus let’s agree to disagree David.

:beers:

2 likes

Nee dat is juist niet de bedoeling…ik tracht er juist mee aan te geven dat ik het oprecht jammer vind en hoop dat je er iets mee zou willen doen.

Dat respecteer ik. Ieder zijn mening.

3 likes