Ik beloof je plechtig dat ik er niks mee doe.
Heel ruimdenkend, Daffie. Vind het knap want mij lukt het niet… Het was in mij nooit opgekomen om een gegeven horloge na zo’n gebeurtenis te verkopen.
Ach, zo vindt iedereen er wel wat van. Laten we er maar over ophouden. Staat buiten kijf dat we hopen dat alles weer goedkomt met Rik, ongeacht het horloge.
Edit: ik bedoel dat ik er over op hou. Alleen maar verliezers in zo’n discussie
Gegeven horloge of gegeven budget? Is nogal een nuance, ik weet het antwoord niet. Optie 1 had ik ook gehouden, optie 2 had ik de vrijheid gevoeld te besteden aan horloges zoals ik wil.
Oh.
Daar zit voor mij het verschil juist. Het is geen gegeven horloge, maar een horloge dat Rik zelf heeft uitgekozen, maar achteraf tot de ontdekkking komt dat het de verkeerde keuze was en daarom een betere keuze maakt. Dat vind ik prima. Ik zou bij een gegeven horloge (of anders) deze ook niet wegdoen…dat is gewoon té persoonlijk.
Even off-topic. Daffie je bent zo lief. Zelfs online voel ik dat.
Haha eens, ben toch altijd blij dat er mensen met een groot hart aanwezig zijn op zo’n forum.
Wat minder afgestompt zoals ondergetekende.
#kenjezelf
Je bent nog jong Robert. Het kan zich ontwikkelen. Kijk mij na mijn come back, poeslief.
Ik voel jullie ook.
Aan iedereen met een mening;
Hebben jullie gedoneerd? Dan is je mening pas gegrond. Laat deze discussie verder lekker voor wat het is. Als je er wat van vindt, hou dat lekker voor je. Ik vindt dat GMT lekker moet doen wat hij wil, als hij dat gevoel bij zijn nieuwe horloge meer heeft, dan is dat goed. Het is zijn gevoel.
Ik voel jou toch minder dan bij @daffie
Incoming:
Vandaag voor de Zenith! Wat ga ik overkomen als een heertje zeg, poh!
Dat is niet hoe een forum werkt. Als jij een probleem hebt met andermans mening, dan hou je dat lekker voor je.
Prima man.
Dit forum helaas wel. Een kritische noot is taboe. Lekker knuffelen met z’n allen!
Ook wel een cirkeltrek genoemd.
Verdomd, zal ik mij lidmaatschap opzeggen en na het weekend weer terug komen?
Die regel heb ik thuis ook.
Goed.
Iemand nog wat gekocht?
Ja, zie mijn bijdrage hierboven…
Fantastisch gevoel voor humor
Dank!