Het Grote incoming topic. Deel IV

Ik heb hem al eens gehad. 42mm. Bescheiden maat voor een Panerai. Ik vind dit model gewoon erg mooi.

3 likes

Helemaal prima toch. Ik vind het gewoon een interesssant contrast met de rest :slight_smile:

1 like

Is dit de 574 Tom? Erg erg mooi in ieder geval! Staat na een GS op de planning :speak_no_evil::blush:

Yes!

1 like

Ik ben benieuwd of deze snel in de verkoop gaat :wink: … Valt wel op in jouw huidige collectie / selectie van horloges :+1::+1:

2 likes

Leuke aanwinst en nog te behappen met zijn 42mm :slight_smile: Gaat er eentje uit ervoor?

2 likes

Niet speciaal hiervoor. Maar ik vrees dat de Grand Seiko vertrekt. Ik krijg hem net niet lekker passend helaas. Wellicht ga ik de Glashütte ook wegdoen.

1 like

Awesome! :heart_eyes::heart:

Dat heb je wel met die GS banden zonder deftige micro aanpassingen… spijtig want het is echt een prachtig stuk voor de rest!

De GO eruit ook? Had ik niet verwacht… te weinig draagtijd of te groot voor een dresswatch?

2 likes

Ik weet het nog niet zeker hoor. Hij is echt prachtig. Maar de gouden Omega neemt de dresser tijd in. En de JLC Moon blijft gewoon ook top.

2 likes

Ha teveel mooie stukken dus :wink: het is ook wat hé…

Succes met de keuzestress!

3 likes

Huh? Echt heel anders dan ik had verwacht van tompj.
Niet dat ik hem niet mooi vind, maar lijkt zo grof. Ondanks de 42mm.
Guilty pleasure dan?

2 likes

Dat vind ik hem zeker niet hoor. Hij is best dun. Een van de weinige horloges waar ik spijt van heb dat ik er afscheid van heb genomen.

3 likes

Erg fraai! Ik stond gisteren klaar om de trekker over te halen op een 574 maar uiteindelijk de 1392 gekozen. Maar ik vind ze beide erg tof!

1 like

Ook gaaf, maar de kroonbeschermer vind ik persoonlijk too much.

Dat was voor mij nu juist de rede om deze te kiezen :joy:

De 574 en de 512 ook erg fraai.

Ben benieuwd naar jouw na!

2 likes

Hahahaha… goede!! :joy:
@Vicbarbapik kwam met Niksnut… ook heel briljant!

2 likes

de collectie moet kleiner, maar thanks to @Brick toch nog een incoming :slight_smile:

50 likes

Prachtig! :ok_hand:

1 like

@daffie Ik mag hier geen reviews lezen, want dat kost me geld :wink:

1 like