Het Grote incoming topic. Deel IV

Ja vindi de skx om mijn toch dunne pols nog goed te doen door de kleine kast er onder, meeste horloges van 42 mm. zijn mij net iets te groot, skx is mijn enige 42mm.

1 like

Vandaag deze mogen ontvangen!

29 likes

Super mooi :heart_eyes: veel plezier ermee

1 like

Aanvulling.

Kreeg gisteren een mail van Amazon met een restitutie bedrag wat een stuk lager was dan mijn aankoopbedrag. Wat blijkt. De wederverkoper, Gioielleria Domenico Bertero, zegt dat de horloge box beschadigd is en hierdoor kan hij het horloge niet meer verkopen. Jaja, eerst besodemieterd hij me met het horloge en dan vervolgens nog een keer.

Van Amazon de garantie gekregen dat ik alsnog het gehele aankoopbedrag terug ga krijgen.
Dus voor Amazon een dikke pluim :+1: en voor Gioielleria Domenico Bertero een middelvinger :fu:

5 likes

Hij is zojuist binnengekomen… kanonnen wat een “unit” is dit zeg… de lume ook even getest en die is echt next-level.

Ik ga hem eerst een weekje dragen en zal dan een review plaatsen.

18 likes

10 likes

5 likes

Vandaag geleverd deze mooie Panerai pam 00915 … Ik ben er zeer blij mee

9 likes

26 likes

Gefeliciteerd :+1:

Veel plezier met Zelos ga je geen spijt van krijgen.
Veel horloge voor je geld. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1::+1:

1 like

We hebben duidelijk genoten van de nood aan noten op onze zang!
:slight_smile:

1 like

Noot breekt wet. :joy::+1:

3 likes

:rofl:

1 like

Wilde deze al een tijdje proberen en nu incoming.

26 likes

Staat prima👍

'noot’zakelijk kwaad :wink:

1 like

Huh? Moet jij voor thuiswerken ook op tijd uit bed?
:joy:

1 like

Met dank aan @Mas is deze voor mij incoming, een Citizen NY2300:

(ik steel je foto even hoor)

6 likes

Heb een aanbetaling gedaan voor een nieuwe Speedy Moonwatch met hesalite en handopwind. Volgende week definitief maken! Kreeg door een tip van een forumlid een mooie aanbieding bij een AD en ben er gewoon voor gegaan.

Hij past goed vind ik en nu is het even een paar dagen geduld hebben.

24 likes