Uitstekende keuze!
Ja dat was echt een topdealtje!
Veel plezier ermee
Ook ik heb me door het bericht van @RoyMustang in het centrale aanbiedingen topic later verleiden, de chrono besteld.
Als de wiedeweerga op zoek naar een andere band (tips zijn welkom).
Onlijn?
Yes. Zie het aanbiedingen topic.
Edit: https://mignonjuwelier.nl/shop-junghans/
Wanneer je in de zoekbalk op de site op “Junghans” zoekt, vind je nog meer modellen met 50% korting
Knap!!
Cool!
Ik twijfel al heel lang over dit horloge. Vind het op de foto’s prachtig maar twijfel of het niet te dressy is. Dus op 1 of andere manier nooit de koopknop ingedrukt. Mooie aanbieding gezien dus nu toch maar gedaan! Ben benieuwd
Mooi hoor. Waar heb je hem vandaan als ik vragen mag?
Bij Mercari besteld via Buyee.jp. Ik was op zoek naar eek Seiko Ripley maar die hadden ze niet meer in de kleur die ik wilde. Toen kwam ik deze tegen – ook een samenwerking tussen Giugiaro en Seiko.
Alhoewel ik van plan was om pas in de 2e helft van 2021 weer war te kopen, komt deze mooie Certina deze week binnen
Hahahahaha, Peter jonguhhh…door wie werd je er eigenlijk op gewezen?
HAHAHAHAHAHAHA
mooi ding is het zeker!
Ik wacht je belletje wel af, dan kom ik koffie drinken…het is weer zo laat
En nog eentje incoming, maar dit vind ik niet echt een horloge. Helaas nodig voor mijn gezondheid een beetje in de gaten te houden. Gelukkig niks ernstig.
Mooi! Vooral die bezel.
Net bericht dat ze het horloge niet meer op voorraad hebben. Moet blijkbaar zo zijn. Ik laat de Junghans voor wat het is.