Een triootje Seiko’s incoming: wit/zilver, blauw en zwart.
Heerlijk formaat met 42mm.
Ze zijn zich waarschijnlijk kapot geschrokken toen ze maandag alle bestellingen van de HF zondag in de Inbox vonden
Watskeburt?!?
haha ja ik denk het! Gisteravond besteld en betaald op de site, stond nog gewoon als beschikbaar. Vanmorgen een mailtje van Mignon dat het horloge helaas niet meer beschikbaar was en geld teruggestort zou worden…
Omega 3510.50.00 Speedmaster Reduced/Automatic! Zou vandaag aankomen, maar PostNL dacht daar dus even anders over ineens
Mijn NA zou gisteren komen, die heeft PostNL ook aangepast naar een dag later. Hopelijk vandaag dus…
Waaaaaaaaaaat cooooooool!!!
Jaa vroeger was dit mijn droomhorloge
Momenteel heb ik bijna alleen maar vintage maar deze moest ik hebben. Ookal haten de meeste het merk hublot ik vind het wel een gaaf merk
Waarom haten mensen Hublot?
Ja eens!
Ok thanks.
Dit pareltje vandaag eindelijk mogen ophalen. Een full set 9124.42 met box en originele verkoopfactuur uit 1975!
Messcherpe lugs, plaat nog maagdelijk bewaard,kroontje origineel🤤…
Rechtstreeks naar @Dornez voor een goeie beurt en een smaakvolle band dus in zekere zin opnieuw “incoming”.
Prachtig! Gefeliciteerd!
Ok, het is definitief. Komende zaterdag ben ik eigenaar van mijn allereerste luxe horloge (erfstuk niet meegerekend). Hij is niet uniek of zeldzaam op het forum hier, maar ik ken niemand met dat horloge en ben er heel trots op dat ik hem gekocht heb. Het gaat om deze:
Hesalite, handopwind. De iconische speedmaster. Ik kan niet wachten deze om mijn pols te hebben en er 3000 foto’s van te plaatsen. LET’S GO!!!
Bedankt, erg blij mee!
Met wat geluk blijft ie 2 maand in de collectie, flipperitis en upgrades alom
De Mojito deed er wat langer over met al die feestdagen. Maar nu eindelijk binnen!
Zeer geslaagd en oogt chique.
De kalfsleren band heeft quickrelease, en bij deze heeft Seiko dat aan 1 kant gedaan, praktisch.
Als je van die JLC afwil, wil ik misschien wel nadenken om hem over te nemen…