Van een 5KX naar een SKX, en van een SKX naar een Turtle. Kleine stapjes omhoogđ
srp777 incoming!
Mijne zijn bijna niet te krijgen ik heb alles wat ik vond in de juiste maat weggekocht
Die UGs ook. Ik heb 2.5 jaar gedaan om er 4 te krijgen. Vandaag 3 binnen.
3x 16mm uit Italië bij verschillende verkopers, en de laatste uit Zwitserland 14mm maar dan ben ik klaar⊠mits ik geen Enicars meer koop
Vintage life
U heeft smaak!
Dit is weer een wijzerplaat met uitzonderlijk mooi patroon. En dit soort (GS) wijzers, daar hou ik wel van.
Bandje is nog wat stug, dus ik zal hem maar eens een paar dagen aaneen dragen.
Altijd mooi dat spul van Wesley.
Erg mooi idd. Ik zat al te kijken naar een goedkoop ding. Maar net als bijv. bij schoenen, liever van leer en in Europa geproduceerd dan van plastic uit China
Misschien wordt dĂt mân vakantiehorloge en na jaren de TAG1500 vervanger.
Oris Aquis Date!
Wel groot, 43,5mm.
British Racing Green??
Geniet ervan. Prachtig horloge
Een nieuw uurwerk, crystal en andere onderdelen incoming voor mijn Seiko quartzâje!
Met dank aan @koekoek
Nu alleen nog opzoek naar een mooie tropic strap.
Ga jij geen spijt van krijgenâŠ!
Is deze nog ergens nieuw te bestellen?
Jup! Creationwatches had een er nog een paar met dikke korting. Heb er 238 euro voor betaald met waarschijnlijk 60 euro invoerkosten. Maar dat is alsnog prima voor zoân horloge denk ik.
Nice! Blijft een waanzinnig horloge. De SRP777 is de enige nieuwe Turtle die het doet voor mij
Ik zou ooit wel weer een turtle case watch willen. Of de Turtle SRP777 of de Uemura SPB153 of all-in van en een Doxa Sub300T.
Uemura SPB153
Doxa Sub300T
Volgens mij hebben ze bij Creation Watches nog wat NOS op de kop weten te tikken. Mijn 773 (ook recent via Creation) heeft een afgestempeld garantiebewijs van 2020, maar het serienummer wijst op december 2016.
Potver die is lekker zeg, goede keuze!