Het Grote incoming topic. Deel IV

M’n Longines verdient wel een mooie pouch…

11 likes

Altijd mooi dat spul van Wesley.:raised_hands:

2 likes

Erg mooi idd. Ik zat al te kijken naar een goedkoop ding. Maar net als bijv. bij schoenen, liever van leer en in Europa geproduceerd dan van plastic uit China :sunglasses:

1 like

Misschien wordt dít m’n vakantiehorloge en na jaren de TAG1500 vervanger.
Oris Aquis Date!
Wel groot, 43,5mm.


British Racing Green??

18 likes

Geniet ervan. Prachtig horloge

1 like

Een nieuw uurwerk, crystal en andere onderdelen incoming voor mijn Seiko quartz’je!

Met dank aan @koekoek

Nu alleen nog opzoek naar een mooie tropic strap.

10 likes

Ga jij geen spijt van krijgen…! :ok_hand:

1 like

Deze in bestelling. Een echte originele @Chillekasper :wink:
Nu alleen afwachten wanneer.

9 likes

Is deze nog ergens nieuw te bestellen?

Jup! Creationwatches had een er nog een paar met dikke korting. Heb er 238 euro voor betaald met waarschijnlijk 60 euro invoerkosten. Maar dat is alsnog prima voor zo’n horloge denk ik.

2 likes

Nice! Blijft een waanzinnig horloge. De SRP777 is de enige nieuwe Turtle die het doet voor mij :sunglasses: :+1:
Ik zou ooit wel weer een turtle case watch willen. Of de Turtle SRP777 of de Uemura SPB153 of all-in van en een Doxa Sub300T.

Uemura SPB153

Doxa Sub300T

17 likes

Volgens mij hebben ze bij Creation Watches nog wat NOS op de kop weten te tikken. Mijn 773 (ook recent via Creation) heeft een afgestempeld garantiebewijs van 2020, maar het serienummer wijst op december 2016.

2 likes

Hoe het er nu uitziet komt volgende week deze binnen. De Green sunset MM200:

36 likes

Potver die is lekker zeg, goede keuze!

1 like

Eindelijk, je maakt me weer trots.
Gave aanwinst

1 like

:rofl::rofl:

1 like

Ik had het eigenlijk nooit zo voor de “Turtle” en verwanten. Maar sinds deze te zien begin ik wel bij te draaien. Deze heeft wel iets! De verhoudingen lijken eindelijk goed te zitten. Moet ik wel eens rond de pols zien. Ik noteer het even in mijn lijstje :blush:

5 likes

Die zijn top

10 likes

Draagt jij misschien ook iets kleiner dan een Turtle of dat niet? Ik vond de Turtle prima dragen maar wel erg zwaar.

Hij draagt een stuk kleiner dan de Turtle

Ter vergelijk deze foto, een Turtle op mijn pols

6 likes