Het Grote incoming topic. Deel IV

Zeker een goede prijs…:+1:

1 like

Heel mooi…:+1:

1 like

Net deze opknapper opgehaald. Een Nederlandse Connie!
Aan dit tempo komen er 92 horloges binnen in 2021.
Someone stop me!

16 likes

Mijn max bill chrono is wel binnengekomen. In het echt nog mooier dan op foto’s en video’s. Ik heb geluk gehad denk ik.

Ruim twee weken later zijn ze binnen… echt een mooi product van Carapaz! Kost wa, mar dan hedde ook wa :ok_hand:t3:

17 likes

De kans is zeer aanwezig dat deze 2 er binnenkort komen.

11 likes

Mooi, wens je er veel plezier mee! Waarschijnlijk heb je eerder de koopknop ingedrukt dan ik. Had ik maar niet moeten twijfelen :slight_smile:

Eindelijk Marco zijn ze binnen! Wachten werd zeker beloond :sunglasses:. Veel plezier met deze aankoop
:facepunch:

1 like

Thenks! Ik zal ze meebrengen :ok_hand:

1 like

Dit al gezien Marco???

Als je Euro 1,000 hebt liggen om stuk te slaan

https://www.bosphorusleather.com/collections/watch-collector-case

1 like

:sweat_smile: Ja ik ken de site… maar dat is niets voor mij :see_no_evil:

Ook mooie watchrolls/travelcases

1 like

Er zijn zat webshops in Singapore die ze nog verkopen. Gewoon even lekker shoppen en prijzen vergelijken.

Persoonlijk vind ik de Turtle SRPC23 de mooiste met zijn antraciete plaat, zoals de 62MAS.

Toch maar weer eentje besteld (nr 4 of 5 geloof ik … :grin:) Nog bedankt voor de tip @Stefanmol !

16 likes

Nice! Als 'm bij binnenkomst wat saai vind en toch wilt ruilen voor blauw hoor ik het wel :grin:

6 likes

Toch niet het blauw alweer zat he?
:grin::rofl:

1 like

Wat een top horloge. Heb deze al de hele week in mijn hoofd. Zo erg dat ik eraan begin te denken om de Alpinist Glacier SPB199J ervoor weg te doen…:sweat_smile:

1 like

Deze modellen zijn juist heel anders en minder in balans qua verhoudingen. Door de crownguards onderaan op 4 uur is de kast erg scheef.

Ik zocht eigenlijk een zwarte maar trof een mooie deal voor een blauwe. Nu probeer ik mezelf (en daarmee ook HF) aan te praten dat de blauwe mooier is dan de zwarte. Ik weet nog niet of het lukt :smile:.

5 likes

Bij mij lukt het iig niet :grin: Voor mij is de antraciete Turtle a la 62MAS de mooiste.

1 like