Het Grote incoming topic. Deel IV

Ja ok, daar had ik niet aan gedacht :smile: bedankt voor de tip :+1:

2 likes

Zo dan :blush: ik weet alleen niet of de kroon orgineel is.

9 likes

Vaak naar gekeken, maar nu snel toegehapt :joy::muscle:t2:

Dinsdag ophalen :+1:

Fotocredit De verkoper :laughing: ddmus

20 likes

Als alles goed gaat heb ik deze binnen 2 weken

47 likes

Gaaf, zeker in deze kleur :+1:

1 like

Mooie kleur…:+1:

1 like

en toch heeft je 007 wat meer ‘bond’ :slight_smile:

1 like

Lekker setje ofniet dan?!

36 likes

Ben je voor beide gegaan? Zag ergens een poll met een keuze tussen deze twee. :sunglasses:

Ik heb ze allebei inderdaad. :grin::+1:

3 likes

Nice! :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Maar hoe lang?

Beide heel mooi hoor, maar best dicht op elkaar en de Explorer is niet te verslaan als alleskunner wat mij betreft.

2 likes

Geen idee. Super dicht op elkaar zelfs, daarom inderdaad een topic aan gewijd. :grin:

Explorer is denk ik nét wat meer alleskunner, maar denk dat ik de 007 mooier vind.

Wat ik daar al schreef, de Explorer is een dure alles kunner, maar ik ben wel de bouwkwaliteit gaan waarderen. Gewoon top horloge, perfecte maat & draagcomfort. Een horloge waarvan ik dacht dat hij er nooit ging komen, maar nu is hij er ineens. Moet wel zeggen dat de voorgaande explorers die ik had gepast chrome 3,6 & 9 hadden. Met lume geeft gelijk veel meer balans. :+1:

3 likes

Ik ga vanmiddag deze beauty ophalen, kan niet wachten!

20 likes

Deze schoonheid is onderweg, overgenomen van @Gosz

39819e1b91863c0370d10432480ce5103cc69228_2_690x388

Foto: Gosz

38 likes

Weer een leuke deal met @Stefanmol gemaakt:

voor de band

20 likes

Na de Tissot rockwatch nu ook de woodwatch incoming; Een houten horloge kan nu dus ook van de wishlist afgestreept :sweat_smile:

En een horloge met gevlochten bandje had ik ook nog niet :smile:

4 likes

De eerste houten horloge die ik hier op HF tegen komt. :+1:

1 like

Er is nog iemand met zo’n woodwatch, heb er niet zo lang geleden een gezien hier; ben even kwijt wie :thinking:

Woehoe!!
Na bijna 3 jaar zoeken en er enkele te hebben mislopen heb ik eindelijk een soort van persoonlijke grail onderweg.
Ik sloeg wel even in paniek toen er door een fout in het systeem de betaling maar niet uitgevoerd wilde worden.

Dit wordt een week (of 2) wachten in spanning op het pakketje.

Wat het is zal ik nog niet meteen verklappen maar wie mij op HF wat kent weet dat ik het horloge al enkele keren heb vermeld :wink:

En het zal de enigste op HF zijn

2 likes