Ja ok, daar had ik niet aan gedacht bedankt voor de tip
Gaaf, zeker in deze kleur
Mooie kleur…
en toch heeft je 007 wat meer ‘bond’
Ben je voor beide gegaan? Zag ergens een poll met een keuze tussen deze twee.
Ik heb ze allebei inderdaad.
Nice!
Maar hoe lang?
Beide heel mooi hoor, maar best dicht op elkaar en de Explorer is niet te verslaan als alleskunner wat mij betreft.
Geen idee. Super dicht op elkaar zelfs, daarom inderdaad een topic aan gewijd.
Explorer is denk ik nét wat meer alleskunner, maar denk dat ik de 007 mooier vind.
Wat ik daar al schreef, de Explorer is een dure alles kunner, maar ik ben wel de bouwkwaliteit gaan waarderen. Gewoon top horloge, perfecte maat & draagcomfort. Een horloge waarvan ik dacht dat hij er nooit ging komen, maar nu is hij er ineens. Moet wel zeggen dat de voorgaande explorers die ik had gepast chrome 3,6 & 9 hadden. Met lume geeft gelijk veel meer balans.
Na de Tissot rockwatch nu ook de woodwatch incoming; Een houten horloge kan nu dus ook van de wishlist afgestreept
En een horloge met gevlochten bandje had ik ook nog niet
De eerste houten horloge die ik hier op HF tegen komt.
Er is nog iemand met zo’n woodwatch, heb er niet zo lang geleden een gezien hier; ben even kwijt wie
Woehoe!!
Na bijna 3 jaar zoeken en er enkele te hebben mislopen heb ik eindelijk een soort van persoonlijke grail onderweg.
Ik sloeg wel even in paniek toen er door een fout in het systeem de betaling maar niet uitgevoerd wilde worden.
Dit wordt een week (of 2) wachten in spanning op het pakketje.
Wat het is zal ik nog niet meteen verklappen maar wie mij op HF wat kent weet dat ik het horloge al enkele keren heb vermeld
En het zal de enigste op HF zijn