Het Grote incoming topic. Deel IV

Maar dit zijn dan ook mooie Omega’s. En zeker bij vintage geldt: toeslaan als er iets moois voorbij komt.

1 like

49mm

H38416711

1 like

Incoming :heart_eyes:

19 likes

Poehhh fraai!!!

1 like

Simplicity at its finest. Zodra de ad belt haal ik hem op en is er weer een in de collectie🤤

15 likes

Foto’s maken onder het rijden, heel onverstandig.

3 likes

Tja… Ik gaat er nog n topic aan wijden incl een vergelijking met de 007:

De ultieme concurrent voor de Explorer. Moet je wel van n kleurtje houden.

19 likes

Ook mooi! Maar ik zou toch hands down voor de explorer gaan persoonlijk

1 like

Is minimaal Tweemaal zo duur ook

Een Doxa is ook wel geweldig natuurlijk!

24 likes

Ja ze trekken me wel. De Sub300T dan. Jacques Cousteau diver :sunglasses::+1:

1 like

Deze is onderweg, geen geld voor een polerouter maar dit is voor mij genoeg.

8 likes

Bijzondere manier om een foto te posten :laughing:

2 likes

ach ja… simplicity at its best… rijd vanzelf de berm in en dan komt er weer 1 vrij bij de AD voor de volgende…

Helaas heb ik geen ander omdat het horloge nog onderweg is en van de website kon ik hem niet downloaden.

1 like

Volgens mij kun je met vrijwel alle telefoons een screenshot maken :wink:
Home knop en uitknop tegelijk indrukken o.i.d.

Ja ok, daar had ik niet aan gedacht :smile: bedankt voor de tip :+1:

2 likes


Zo dan :blush: ik weet alleen niet of de kroon orgineel is.

9 likes

Vaak naar gekeken, maar nu snel toegehapt :joy::muscle:t2:

Dinsdag ophalen :+1:

Fotocredit De verkoper :laughing: ddmus

20 likes