Nieuwe wijzerplaat voor een knutsel projectje 
Goed zo 
Mijn deal over de Sinn 903 ging niet door. Prijs was me net iets te gortig…
Toen even mijn wishlist bekeken en deze stond op twee. volgende week om de pols.
Ik mis nog een zekere post van iemand hierzo… 
Cool!
Vind hem super gaaf op plaatjes, maar het is een behoorlijke dikkert geloof ik. Benieuwd naar jouw ervaringen.
Ik hou van dikke klokken. 
Oeh. Mooi!
Die full-lume is tof! Ik zit er over te denken weer een NY0040 te gaan kopen… Was toch wel een heel fijn horloge. Had hem afgelopen zomer verkocht.
Heb ik ook 
Die lijkt me erg fraai!
Yes! Daar issie dan! 
Zo op bijbehorend staal lijkt mij nog steeds wel erg tof. Maar de sharkmesh waar ik hem op draag zit ook erg goed 
Op de foto voor fotowedstrijd nr. 9:
En weer weg ? Waarom ?
Prachtig
Wat is de lug to lug ?
Wat is de referentienummer van die Hamilton? Erg fraai model
De Alpinist heeft me eigenlijk nooit echt aangesproken. Maar deze is echt prachtig!
Zeker 











