Het Grote incoming topic. Deel IV

Wat mijn ervaring is met Magi is dat hij Japanse modellen of specifieke aanvragen eerst van Japan naar Spanje laat brengen. Vervolgens stuurt hij het vanuit Spanje naar jou toe (dus zonder bijkomende kosten).

Hij geeft bij mij ook altijd een prijsopgaaf incl. Shipping by UPS from Spain. Hoe hij zijn deel verder regelt met betrekking tot btw. zou ik echt niet weten :). Magi de tovenaar!

3 likes

Volgens mijn laatste contact met Solo komt er 75€ toeslag voor zendingen vanuit Spanje.

Hij levert inderdaad ook nog vanuit Spanje Ik ben op zoek naar een SARX035 maar vond hem toch wel duur. Ondanks versturen vanuit Spanje.

1 like

Altijd een prijs vragen incl shipping from Spain en je heb geen bijkomende kosten. Vaak niet extreem goedkoop maar kan wel veel leveren wat hier niet te krijgen is :slight_smile:

1 like

En welke site betreft dit dan?

Adverteerde eerst op Ebay, nu vooral op Chrono24 en Facebook. Maar je kunt hem beter direct benaderen.

1 like

Als aanvulling op mijn RADO uit 1957 komt dinsdag de Golden Horse 1957 in het groen mijn kant op :grinning::grinning:

28 likes

FFW02 - FYLBACK RETROGRADE Space Age met Datum, Limited Edition, NOS

9 likes

Ik ben de tel kwijt voor '21 en niemand houdt me tegen, dus vandaag deze twee knapperds opgehaald. Een Sei Tacche (op een armtierige band) en een Tempomatic Subsea, beiden zeer beperkte TLC nodig.

12 likes

Heerlijk dat Longines’tje. Mocht die terug gaan, stuur me een berichtje! :slight_smile:

1 like

Ter completering van het trio: de basic Seiko SRPA25.

De 2 broertjes wachten er op.

17 likes

Snackje voor de honger.

12 likes

:rofl: Smakelijk(e keuze).

1 like

Nieuw besteld btw?

Neen!

1 like

Bijzonder ding. Schiet de wijzer dan verder/terug zodra de 12 uur weer om is?

Dat denk ik niet. Dan komen de verborgen wijzers tevoorschijn die pararel mee draaien.brand-new-flyback-double-hands-type-watch-cool-_1
De minuten wijzer heeft een rode en zwarte punt aanduiding voor
P.M / A.M.

8 likes

Hmm dan is het toch eigenlijk geen retrograde :thinking:

Ah op die manier. Tof hoor!

Over een weekje heb je een PB.

1 like