Het doet me denken aan de snelheidsmeter van mijn oude Chrysler. Ben benieuwd. Rond 16 februari verwacht.
http://watch-time.de/en/types/wristwatch-men-11/watch/fylback-retrograde-space-age-mit-datum-limited-edition-nos-4026
Hoeveel turtles ik heb gehad is niet op 1 hand te tellen, altijd spijt gehad van het verkopen van de zeer saaie maar oh zo mooie SRP777 die nergens meer normaal te leveren is… totdat Seiko het nodig vond nog een batch te maken met de bestelnummer SRPE93k1 en bij de oosterburen best goedkoop te koop… direct een 22-18 Jubilee besteld (tyfus wat zijn die duur geworden bij Strapcode) dus volgende week weer een Turtle om
Schitterende aanwinst Erik! Een zwarte Turtle is altijd goed. Ontzettend gaaf!
Als ik het goed zie hoort de gekleurde punt bij de desbetreffende schaal; bij het bestelde horloge: de witte van 00 - 30 min, de oranje van 30 - 60 min. (In het tekeningetje resp zwart en oranje).
Wel een geinig ding.
Denk dat je gelijk hebt. Ik moet me nog in verdiepen in de afleesbaarheid van dit bijzonder
ontwerp. Op de foto’s van de verkoper zie je ook dat de wijzers half om half gekleurd zijn.
Na veel positieve berichten van HF leden heb ik deze incoming, passend bij mijn Tudor Black Bay 36
Uiteraard van huisleverancier Watchpouch
Vast nog wel goedkoper te vinden (ik vond €335, maar die was uitverkocht), maar klopt deze een beetje?
315 euro incl Versand
Edit voor de vragers: Olfert met de code blackweek
Oef, nette prijs.
Mijn eerste G-shock is onderweg. De 5610 is waarschijnlijk de betere keuze maar toch eigenwijs voor de 5600.
Nee joh, de DW is mooier en batterij vervangen over 5 jaar kost 2,50
Ook deze gaat vandaag aankomen!
Daarna een mooi moment voor een familiefoto
Natos bij Phenome besteld en je mag jezelf wel eens vertroetelen hé…
Nieuwe pouch voor bandjes van www.watchpouch.nl besteld!
D’n deze
Mooie kleur!
Heel gaaf!
wow!
Wow die is lekker!