Mooi, dit model heb ik ook eens gehad
Chique tre chique.
Holy shit. Waar kijk ik naar?
Ongeveer 3 meier aan bandjes
Dat is straks het wachten waard!
Een chronomaster staat heel hoog (op 1) op mijn wenslijstje. Voor mij zo’n blauwe als @anon59165879HF heeft
Minimaal 10k likes.
Ik hoop voor je dat t een mooie patina is. Op de foto lijkt ie wel nice.
Dat is inderdaad ook waar ik op hoop, de plaat lijkt heel egaal qua patina wat best bijzonder is. Merendeel van de exemplaren die ik heb gezien hebben, waterschade of lelijke patina en zijn dan nog duurder ook dan wat ik nu heb betaald er voor. Dus hopelijk pakt het mooi uit.
Ah. Die komt mij bekend voor.
De tweede of het forum.
Lekker Andy.
Er zijn er meer. @Bwatched en ik hebben er eentje en ik meen in het verleden al vaker eentje gezien te hebben hier. @Klugt1990 heeft de versie met andere kast en subdial.
Neemt niet weg dat het een mooie aanwinst is, @septentrio! Die wijzerplaat is in het echt heel fraai.
Ik wilde daar de camo versie bestellen voor mijn FOIS maar het was niet makkelijk om door de site te komen. Contact gezocht via Insta maar werd niet echt geholpen dus afgehaakt.
Allemaal 2de reeks, behalve die van Klugt1990 dan? Dat zal wel een 1ste reeks zijn?
Klopt.
De MK1 vind ik het mooiste (wel ietsjes kleiner), daarna de MK2.
De MK3 heeft geen emaille plaat meer als ik mij niet vergis.
Van harte Andy! Gaaf horloge van een prachtig merk. De geschiedenis van de FS is ook erg mooi om te lezen.
De plaat van dit exemplaar heeft wel wat plekjes hier en daar. Ben benieuwd hoe deze IRL bevalt.
Thanks!
Ik weet niet waar je plekjes ziet bij deze, mijn getraind oog ziet een cleane plaat, met gekrast glaasje
Ziet er goed uit zo! Lekker hoor!
Ik weet dat ze heel druk zijn dus misschien daarmee te maken. Maar, net als jij, als normaal reageren al moeilijk is haak ik ook af.
Camo heb ik wel binnengekregen btw
Ok, hoor graag je ervaring!