Het Grote incoming topic. Deel IV

Ik wil iets posten, maar ik durf niet meer uit angst voor een nieuwe tekening van @Jurk

3 likes

:joy:

Ik had al een vermoeden maar vroeg het me af omdat de twee banden verschillend zijn.

Hij was nog niet zover!

Zal ik alvast een pen pakken?

3 likes

Wellicht een gekke vraag: de re-issue King Seiko ook overwogen?

1 like

Heel even, maar ik haakte af op de datum.

1 like

Van harte proficiat!

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Tja, er was natuurlijk meer ruimte op de nieuwe :rofl:

Datum had voor mij ook niet gehoeven, maar ik zou er nèt mee kunnen leven.

1 like

Proficiat! Prachtig😀

1 like

Zo’n Yema (mijn telefoon wilde hier “Hema” van maken) is echt heel leuk! Gefeliciteerd met de aankoop. :slight_smile:

1 like

Na blauw, nu de wit linen versie onderweg!

16 likes

Incoming deze leuke witte Seiko Speedmaster, all the way from Japan:
Liep gisteren net zijn zwarte broertje mis van @Abel en de Japanse verkoper van deze witte beauty stond open voor een redelijk bod:

15 likes

Alleen jammer dat je Citizen met Seiko verward…

3 likes

Hahah, noem het enthousiasme :sweat_smile:

1 like

heel jammer inderdaad… kan de post volgens mij ook niet meer editen.

Zou wel benieuwd zijn naar een Seiko Speedmaster natuurlijk :slight_smile:

precies :wink: en nog tien vensters met horloges open hebben staan helpt ook niet denk ik …

1 like

Mochten jullie 25 euro in de prullenbak willen gooien koop dan zo’n ding.

4 likes

Deze is helaas niet doorgegaan. Ik kreeg twijfels door Fratello hun amateuristische video over de patina. Het horloge begon er wat oranje uit te zien en dat was nu ook niet wat ik in gedachten had… :thinking:

Dus dan maar voor een veilige keuze en de volgende op mijn wishlist. Grand Seiko allrounder incoming! :smiley:

24 likes

Lekker hoor!

1 like

Ook mooi hoor, er is altijd wel plek voor zo’n deftige GS, ik draag vandaag ook m’n GS, maar toch ook jammer van die Fratelloris hoor, het blijft één van m’n verrassende favorieten in de collectie!

1 like