Het Grote incoming topic. Deel IV

Deze is helaas niet doorgegaan. Ik kreeg twijfels door Fratello hun amateuristische video over de patina. Het horloge begon er wat oranje uit te zien en dat was nu ook niet wat ik in gedachten had… :thinking:

Dus dan maar voor een veilige keuze en de volgende op mijn wishlist. Grand Seiko allrounder incoming! :smiley:

24 likes

Lekker hoor!

1 like

Ook mooi hoor, er is altijd wel plek voor zo’n deftige GS, ik draag vandaag ook m’n GS, maar toch ook jammer van die Fratelloris hoor, het blijft één van m’n verrassende favorieten in de collectie!

1 like

Puur voor de lol, nog nooit zo’n ding gehad. Deze vind ik best aardig. Heel benieuwd.

(plaatje geleend).

11 likes

Mooie aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Heerlijk Jasper. :ok_hand: 37mm?

1 like

Bedankt. Dus, dat geld kan ik mij besparen.

Tip: Ik gebruik trouwens een plastic spudger hiervoor. Dat werkt best goed. Alleen heb je kans dat je de spudger daarna kunt weggooien. Gelukkig kosten zij vrijwel niets.

1 like

Klopt! Ideaal voor mijn kleine polsjes :wink:

2 likes

Misschien had ik het gewoon moeten doen, want het is een gaaf horloge op foto’s!
Maar bij twijfel heb ik al geleerd van beter op tijd af te haken :slight_smile:

1 like

Deze panda is onderweg vanuit China :heart_eyes: Dit wordt mijn eerste mechanische chrono, ben erg benieuwd.

15 likes

Heel tof, hou ik van! Soort van Hamilton Intra Matic Chrono.

7 likes

Incoming is misschien niet het juiste woord, eerder “nog laaange niet, nog laaange niet”. Sta sinds vandaag in de wachtrij voor deze BB58 als broertje voor mijn huidige BB36mm. Maar duurt nog een paar maanden.

15 likes

Maanden?! Ik had na 2 uur bellen al een exemplaar dat ik mocht ophalen :exploding_head: congrats btw! Is een topper

Huh?? Zo sne, wauw. Ik liep tegen wachtlijsten op joh…

Volgens mij heb je nét de enige Tudor met een wachtlijst(je) gekozen :ok_hand:

En gaat de 36 er dan uit, of blijven ze nog een tijdje bij elkaar wonen?

Hoop dat ze het met elkaar kunnen vinden!

Het is Shih Tzu polishing

Een speciaal uit Tibet ingevoerde hond verzorgd deze polishing met zijn speciale vacht. Die Japanners weten wel wat ze doen hoor.

1 like

ik wil eens voor je polsen bij mijn AD?

8197220578_97b7e45250_z-01

Nog ff wachten :grin:

28 likes