Het Grote incoming topic. Deel IV

BOB bandjes besteld bij www.waccex.de

Ben benieuwd hoe de kwaliteit is.

3 likes

Heb de gok eens genomen en een flying tourbillon besteld. Uitvoering starry night, Ben heel benieuwd of het iets is…

10 likes

Wow…

Ik heb een tijd terug de BOB Marino in buffelleer via Waccex besteld, rappe verzending en prima kwaliteit. Niet super chique maar gewoon goed en voor een eerlijke prijs.

1 like

10 likes

Ziet er goed uit.

1 like

Heerlijke band!

19 likes

Chique!

Mijn eerste gedachte bij Shell Cordovan was Nomos. Maar ik dacht; dat is zo voor de hand liggend met een miljoen strapboeren. Toen heb ik de hele zondagmiddag het internet afgespeurd naar een mooie 19mm Shell Cordovan, chagrijnig geworden en besloten dat de Nomos Shell Cordovan precies is wat ik op de GS wil!

Clean en strak, ik ben benieuwd.

3 likes

Mooie doos. Waar heb je die vandaan?

Prima openingszin in een kroeg :sweat_smile:
Het is een Rainer doos. Overgenomen van een HF lid.

6 likes

Pffff lekker hoor :drooling_face: dit is toch wel echt echt een heel gaaf horloge. Elke keer als ik deze zie, dan bekruipt mij het gevoel; one watch to rule them all… Heel gaaf, enjoy :ok_hand:

Edit; sorry… Ik zie dat de order gecancelled is :sweat:

1 like

:rofl:

Prima antwoord ook :wink: Dankjewel.

1 like

Tissot brochure uit 1983 :sunglasses:

10 likes

Yep, Ben er nog mee bezig maar ik vrees ervoor. Het was een nette prijs.

Ah balen man. Maar zeker verder zoeken mocht het op niets uit lopen… Dit horloge is zo gaaf :ok_hand: succes

1 like

Toevallig zit ik nu ook te wikken en wegen of het een MM200 of SPB051 gaat worden. Vind de uurmarkeringen van de laatst genoemde wat fraaier denk ik. Rond wordt vaker op een duiker dial toegepast. Hoe bevalt het?

1 like

Ik verwacht hem dinsdag binnen te hebben dan zal ik je mijn eerste indruk wel laten horen!
Heb tot nu toe alleen een MM200 (zwart) in handen gehad pas.

1 like

Kan je al ervaringen delen over de camo?

Ik heb ze beide gehad. Ik vond de mm200 kleiner dragen door hoe de lugs lopen. De manier hoe de lugholes verwerkt zijn in de case, vond ik echt top. Het glas, met daarbij een lichte verhoging aan de rand van de 051 vond ik daarintegen gaver om te zien.

Puntje bij paaltje vond ik de mm200 toffer.

8 likes

Eigenlijk niets mis mee, materiaal is goed en mooie kleuren. Ik zie wel dat de mijne niet op de website staat dus geen idee of we het over dezelfde hebben :slight_smile:

8 likes