Twee heel verschillende horloges incoming:
Het is vooral herkenning. Wat je eigenlijk wilt, lijkt belachelijk duur. Dan probeer je iets voor een fractie van de prijs, wat ook zou moeten werken. En soms heb je geluk, maar meestal niet… . Is je dan ook zeker gegund en het is top dat je je ervaringen deelt!
Eindelijk binnen, deze blauwe basis Seiko SRPA25.
Heerlijke horloges.
De maat 42mm, de dauphine wijzers, aparte blauwe kleur, top!
Deze vanmiddag binnen gekregen. Beetje late to the party en de tijd is er niet op te zien, maar verder een leuk apparaat!
Max 8 in de kist = vol
Maar plastic horloges tellen niet heb ik mijzelf wijsgemaakt
dus deze incoming
Ik heb gewoon een zwak voor Casio’s dus die zitten niet in een kist maar in een koffer
Zo heb ik een watchcase voor 2 horloges, maar stalen horloges tellen niet want die zijn waardevast en kunnen wat hebben. Die liggen dus los in mijn kast op een nette plank met kussentjes…
Ja heerlijk hoe je iets voor jezelf goed kan praten, dat is volgens mij met elke hobby. Who cares ik wordt er blij van
Van harte! Is een mooie
Ik dacht altijd dat je gewoon met een aardappelschilmes die dingen er gewoon af kon wippen. Althans, bij een SKX: Genoeg ruimte tussen bezel kast.
het probleem van de namoki kasten is dat de bezel er retestrak op zit. Zelfs het dunste mes past er niet tussen, in ieder geval niet zonder schade te creeren.
Misschien dat het na een paar keer wippen wat makkelijker gaat 🥸
Moet ik hem dan omhouden of op het nachtkastje leggen?
Prachtig
Bij wie besteld?
reijersen in oudewater
Supermooi
Doe je een review?
Wow, mooi hoor.
Zelf liever geen GMT-fratsen op een GS, maar dat rode accent maakt hem wel een stuk sportiever.
Kist heeft inmiddels 10 vakken en dat is echt de max.