Heb je het horloge al wel, of komt dat na de bandjes?
Van goedkope prutstool naar dure prutstool?
Ik vind dit echt een gaaf model!
Iemand heeft deze vd week ook gehaald zag ik. Toont echt mooi om de pols.
Jazeker. Zoals eerder aangegeven is het probleem dat de bezel retestrak op de kast zit.
Ook dat tooltje zal dus niet helpen omdat je er niet tussen komt. Enige optie is een âklemâ erop en trekken.
Na mijn eigen commentaar en dat vanâŠ
enâŠ
âŠop de belichting van de fotoâs op de website van @anon34385602HFH is het misschien wel op zân plaats om even te vermelden dat het geleverde horloge er inderdaad als nieuw uitzag zonder ook maar een haarlijntje of vingerafdruk erop, zie foto na ontvangst op mân pols. Dan is dat ook weer helder (pun intended
)
Schitterend horloge! Heel veel plezier ermee. 
Zeer fraai 

Je bent lekker aan het aankopen @Tulipan. Krijgt de BB36 nog wel draagtijd met deze mooie Omega ernaast?
Ziet er heel scherp uit, veel plezier ermee 
Maar liefst 3 onderweg:
Vanavond besteld. Hopelijk snel binnen vanuit Spanje
CNY ligt dwars 
Zal nog wel even duren
En deze vanuit Frankrijk. Kan nooit meer lang duren
Hoi Daan!
Hij staat je goed aan de pols!

Toke @Tokes en ik wensen je heel veel plezier toe met dit horloge!
Groet, Harry.
Mooi horloge! 
Haha, ja deze zat nog niet echt in de planning, maar het feit dat 'ie uit productie is en ik de prijzen om me heen al zag stijgen was het nu een âgoedâ moment. Zag net trouwens dat @The_Don hem bij @anon34385602 had ingeruild, dus die heb ik nu om mân pols 
Pff maar na al die aankopen moeten er ook zeker 1 of 2 uit, maar dat wordt moeilijk kiezen!
Merk wel dat ik nu al wat voorzichtiger ben met de Speedmaster, voelt toch wat kwetsbaarder met die pushers en het feit dat 'ie sneller ergens tegenaan knalt en minder waterbestendig is, dus waarschijnlijk niet een horloge voor alledag. Maar wel een beauty hoor! 
En heb de afgelopen dagen gemerkt dat de BB36 juist echt een âbeukerâ is, heerlijk zeg, hoe die draagt, het uiterlijk, kan echt in elke situatie!
Ah en heb al een Fabric Camo Strap voor de BB op de kop getikt! Komt van de week binnen
via @Vinbiz 
Oeh archimede heeft ook een aantal mooie modellen inderdaad. Ook zoân merk waar je niet zo heel veel over hoort, maar zijn wel echt goed!
klik