Het Grote incoming topic. Deel IV

Hoi Daan!

Hij staat je goed aan de pols! :slightly_smiling_face: :ok_hand:

Toke @Tokes en ik wensen je heel veel plezier toe met dit horloge!

Groet, Harry.

5 likes

Mooi horloge! :ok_hand:

1 like

Haha, ja deze zat nog niet echt in de planning, maar het feit dat 'ie uit productie is en ik de prijzen om me heen al zag stijgen was het nu een ‘goed’ moment. Zag net trouwens dat @The_Don hem bij @anon34385602 had ingeruild, dus die heb ik nu om m’n pols :relaxed:
Pff maar na al die aankopen moeten er ook zeker 1 of 2 uit, maar dat wordt moeilijk kiezen!

Merk wel dat ik nu al wat voorzichtiger ben met de Speedmaster, voelt toch wat kwetsbaarder met die pushers en het feit dat 'ie sneller ergens tegenaan knalt en minder waterbestendig is, dus waarschijnlijk niet een horloge voor alledag. Maar wel een beauty hoor! :heart_eyes:

En heb de afgelopen dagen gemerkt dat de BB36 juist echt een ‘beuker’ is, heerlijk zeg, hoe die draagt, het uiterlijk, kan echt in elke situatie!

Ah en heb al een Fabric Camo Strap voor de BB op de kop getikt! Komt van de week binnen :wink: via @Vinbiz :ok_hand:

6 likes

Oeh archimede heeft ook een aantal mooie modellen inderdaad. Ook zo’n merk waar je niet zo heel veel over hoort, maar zijn wel echt goed!

2 likes

Misschien hele domme opmerking/ingeving, maar zou visdraad helpen?! Of dat ook te dik?

1 like

Zo mooi ding zeg! :heart_eyes:

1 like

Heel slim! :+1: geniet ervan!

2 likes

Zelfs dat is te dik. Komt goed :+1:
In het ergste geval bouw ik ‘m om naar een SKX kast zonder crownguards.

1 like

Cny?

Chinese New Year :blush:

Zo irritant als je op track & trace kan zien dat je pakketje maar niks ligt te doen op hemelsbreed 10km afstand in een sorteercentrum :neutral_face:

Ook eens wat anders proberen dan mijn favoriete Citizen duikers en zwart met een beetje geel heb ik altijd wel aantrekkelijk gevonden. Al ben ik erg benieuwd of hij toch niet te groot uitvalt voor mij met 46mm icm de crownguards.

Ook groot (maar dat mag bij een Turtle) en met de kroon op 4 minder lastig. Gisteren toevallig exact hetzelfde horloge omgehad van een goede vriend die hem net 3 dagen heeft. Vindt het een superding maar hij gaat dus ongedragen de flipperkast in aangezien we er onderling geen dubbelingen op nahouden.

Eerste keer dat ik al besloten heb een horloge weg te doen voordat hij überhaupt binnen is gekomen, wel weer een vakje vrij om in te vullen :scream:

7 likes

Al heel wat bandjes gezien… maar dit is erg mooi!

1 like

De Flieger is binnen vanuit Frankrijk.
Van aankoop tot binnenkomst 3 dagen!

Erg blij mee.

10 likes

Heul nice!

Heb ik ook nog niet eerder gezien zo; maar ik moet zeggen dat ik over het algemeen geen heel dure bandjes koop :grin:

Terwijl ik netjes en geduldig de centjes in de pocket hield, om dit jaar toch nog een 2de Breitling te kunnen verwelkomen, gisteravond in een vlaag van Totale Zinsverbijstering op een Seiko King Quartz afgedrukt…: Ik vond de kastvorm zo mooi uitkomen in dat vergulde goud…

:sneezing_face: :see_no_evil: :hear_no_evil:

Gelukkig krijg ik er ook nog een pennendoos bij

8 likes

Ik had m al een keer gezien deze week voor €235, maar nu ineens een stuk lager geprijsd, meteen maar besteld:

Gr. Marc

2 likes

Incoming voor mod nummer 3 in 2021.

Stoelendans kan beginnen. Deze Manta Ray dial en hands gaan in de huidige MM300 kast en de witte Sumo dial gaat in een SKX no crownguards kast.

Zin in :sunglasses:

17 likes

En nog een soort van incoming. Vandaag weer in huis als het goed is.

Kort na aankoop kwam ik erachter dat één van de hands een kleine beschadiging had.
Hij ging terug naar Seiko (onder garantie) en die hebben er nieuwe hands in gestopt :white_check_mark:

Geen idee of het een blijver gaat worden. Heb iets te veel gekocht de laatste tijd.

18 likes

De SBDC051 was prachtig, maar echt te groot. Deze zou perfect moeten zijn als ik de afmetingen en reviews mag geloven.
SPB143 incoming met een hoop bandjes om wat mee te proberen.

27 likes