Hoi Daan!
Hij staat je goed aan de pols!
Toke @Tokes en ik wensen je heel veel plezier toe met dit horloge!
Groet, Harry.
Hoi Daan!
Hij staat je goed aan de pols!
Toke @Tokes en ik wensen je heel veel plezier toe met dit horloge!
Groet, Harry.
Mooi horloge!
Haha, ja deze zat nog niet echt in de planning, maar het feit dat 'ie uit productie is en ik de prijzen om me heen al zag stijgen was het nu een ‘goed’ moment. Zag net trouwens dat @The_Don hem bij @anon34385602 had ingeruild, dus die heb ik nu om m’n pols
Pff maar na al die aankopen moeten er ook zeker 1 of 2 uit, maar dat wordt moeilijk kiezen!
Merk wel dat ik nu al wat voorzichtiger ben met de Speedmaster, voelt toch wat kwetsbaarder met die pushers en het feit dat 'ie sneller ergens tegenaan knalt en minder waterbestendig is, dus waarschijnlijk niet een horloge voor alledag. Maar wel een beauty hoor!
En heb de afgelopen dagen gemerkt dat de BB36 juist echt een ‘beuker’ is, heerlijk zeg, hoe die draagt, het uiterlijk, kan echt in elke situatie!
Ah en heb al een Fabric Camo Strap voor de BB op de kop getikt! Komt van de week binnen via @Vinbiz
Oeh archimede heeft ook een aantal mooie modellen inderdaad. Ook zo’n merk waar je niet zo heel veel over hoort, maar zijn wel echt goed!
Misschien hele domme opmerking/ingeving, maar zou visdraad helpen?! Of dat ook te dik?
Zo mooi ding zeg!
Heel slim! geniet ervan!
Zelfs dat is te dik. Komt goed
In het ergste geval bouw ik ‘m om naar een SKX kast zonder crownguards.
Cny?
Chinese New Year
Zo irritant als je op track & trace kan zien dat je pakketje maar niks ligt te doen op hemelsbreed 10km afstand in een sorteercentrum
Eerste keer dat ik al besloten heb een horloge weg te doen voordat hij überhaupt binnen is gekomen, wel weer een vakje vrij om in te vullen
Al heel wat bandjes gezien… maar dit is erg mooi!
Heul nice!
Heb ik ook nog niet eerder gezien zo; maar ik moet zeggen dat ik over het algemeen geen heel dure bandjes koop
Terwijl ik netjes en geduldig de centjes in de pocket hield, om dit jaar toch nog een 2de Breitling te kunnen verwelkomen, gisteravond in een vlaag van Totale Zinsverbijstering op een Seiko King Quartz afgedrukt…: Ik vond de kastvorm zo mooi uitkomen in dat vergulde goud…
Gelukkig krijg ik er ook nog een pennendoos bij
Ik had m al een keer gezien deze week voor €235, maar nu ineens een stuk lager geprijsd, meteen maar besteld:
Gr. Marc
Incoming voor mod nummer 3 in 2021.
Stoelendans kan beginnen. Deze Manta Ray dial en hands gaan in de huidige MM300 kast en de witte Sumo dial gaat in een SKX no crownguards kast.
Zin in
En nog een soort van incoming. Vandaag weer in huis als het goed is.
Kort na aankoop kwam ik erachter dat één van de hands een kleine beschadiging had.
Hij ging terug naar Seiko (onder garantie) en die hebben er nieuwe hands in gestopt
Geen idee of het een blijver gaat worden. Heb iets te veel gekocht de laatste tijd.