Het Grote incoming topic. Deel IV

Met dank aan de zeer gewaardeerde mede forum lid @Eddio is onderweg de moeilijk te krijgen en collectors item:
Casio mdv-106-7av zilver Dial Duro.

Ga alvast bij de deur met kloppend hart en natte handjes wachten. :pray:

9 likes

Jij / jullie laten er geen gras over groeien :smiley::muscle:
Mooi ding Nanne. Proficiat :+1::+1:

1 like

Thanks en neen, draagt als een normale 40mm duiker. Tikje meer als een SixtyFive bijv. Tzt zal ik wel wat foto’s plaatsen naast m’n DS30 :slight_smile:
De kast loopt een beetje taps. De caseback is 39mm, de bezel 41mm.

Thanks! :slight_smile:

3 likes

Supermooi horloge👍

1 like

Incoming!!! Mijn eigen ex Tudor Black Bay Black 79230n die straks geen ex meer is! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Een fenomeen genaamd seller’s remorse :sweat_smile:

41 likes

Nice! Heb je je MM verkocht of kon je toch niet wachten?

MM300 SLA021J gaat er inderdaad uit. Fantastisch horloge echt absoluut een dijk van een horloge, maar ik miste direct mijn Tudor Black Bay Black 79230n en ik wist dat ie terug moest komen.

5 likes

https://www.ten2two.nl/product/tudor-black-bay-black/

Mooi ding😉

Heeft @SuperC wel effe n krasje gemaakt op de caseback? :sunglasses:

3 likes

Dat is niet mijn Tudor Black Bay Black. Die stond namelijk nog niet op de site. :yum:

Maar hoe dan ook mooi ding.

Nu helemaal geen Seiko’s of Grand Seiko’s meer @RLC ?

1 like

Nee helaas niet. Denk dat de Seiko Marine Master 300 SLA021J ooit nog een en keer erbij komt, maar ik moest nu snel schakelen om mijn eigen Tudor Black Bay Black 79230n terug te kopen. Ik had seller’s remorse. Daardoor moest de MM300 even weg. Die was bij het gevoel van seller’s remorse nu even overbodig geworden.
Een nieuwe MM300 is zo gekocht, maar mijn eigen Tudor Black Bay Black 79230n kon natuurlijk niet voor eeuwig gereserveerd blijven.

2 likes

Dan weet je in ieder geval dat je die niet meer weg moet doen :ok_hand::ok_hand:

Veel plezier met de nieuwe aanwinsten!

1 like

Lastige situatie als je bij beide horloges last heb van seller’s remorse.

En die Tudor bb gmt is er ook nog?

1 like

Daar heb ik ook een tijdje naar staan turen. Zou je foto’s ervan willen delen straks in een NA, ben erg benieuwd.

1 like

Vooruit dan :wink: wilde er eigenlijk geen NA aan wijden… Maar op verzoek :+1:

Jazeker. Dit wordt een mooi setje.

17 likes

Bb GMT ook altijd een mooi horloge gevonden. :+1:

Wel erg hetzelfde voor mij :rofl:

1 like

Ikzelf ben iig benieuwd. Het doet me nml denken aan de Seiko SNN231. Ooit verkocht en spijt van gehad. Misschien is dit een kans om een vergelijkbare binnen te halen maar dan ecodrive

1 like