Het Grote incoming topic. Deel IV

Ik vind zo’n Tudor bb, met tevens een sub in de collectie, overbodig. Of de sub overbodig omdat je een Tudor hebt, dessalniettemin te veel op elkaar gelijkend.

Die mm300 had tenminste nog echt een eigen smoel.

Maar jij bent toch koppig Ralph :rofl: geniet ervan!
Soms moet je iets verkopen om te beseffen.

3 likes

Gaan we regelen :+1: even wat aanvaardbare foto’s maken en dan zal ik er een verhaaltje aan wijden :wink:

Topper :+1:

1 like

Moe, pilsje, hebberig, goud…
En dan gaat morgen deze mooie Bulova Seville richting moi!
Different!!!

15 likes

Morgen :heart_eyes:

Zo kreeg ik de foto van de verzend proxy…

Deze komen ook

i-img640x480-1600317481p1bnlq203045

De onderste is wayoff, maar de kast… Tungsten.(wolfraamcarbide) vast met een stukje saffierglas.
Dat zal vast way back then een byzonder model zijn geweest.

:grinning:

6 likes

Nein! Die heb ik in Mei 2020 verkocht ten faveure van die GS quartz.

2 likes

Ik vind ze juist een mooie aanvulling op elkaar.

En dit kan mijns inziens ook prima :yum:

Als een Submariner en een GMT Master II in een collectie kan dan kan een Tudor Black Bay en een Tudor Black Bay GMT ook…:crazy_face:

11 likes

Ja maar een Seiko Marine Master 300 is zo nieuw gekocht als het moet. Mijn eigen Tudor Black Bay Black die zou op een gegeven moment naar een andere eigenaar gaan.

Mooi dat het gelukt is! :+1:

1 like

Ja ontzettend blij mee. Ik wilde ook perse mijn eigen Tudor Black Bay terug en niet en gebruikte van iemand anders…
En hoe mooi en geniaal de Marine Master 300 ook is als ik hem vast had verlangde ik terug naar mijn Tudor Black Bay Black 79230n. Als dat gevoel na 1 dag al is dan weet je genoeg, dan moet de Tudor terug komen.

17 likes

Beste Ralph, ik vind je heerlijk eigenwijs laat dat voorop staan en waardeer het dat je daarbij je eigen keuzes maakt die zeker niet iedereen zal maken… Maar het bovengenoemde vergelijk gaat volgens mij niet op. De kast van de Tudor BB en Tudor BB GMT is exact hetzelfde! De kasten van de Submariner en de GMT Master II zijn echt anders. Wat het voor mij logischer maakt om deze naast elkaar te hebben dan de Tudor varianten dan uw keuze(afgezien van prijs). Maar nogmaals ieder zijn eigen reden.

De kasten van de Submariner en de GMT zijn hooguit minimaal verschillend. Dat zit hem in de afmetingen op minimaal formaat. Komt voor de rest 95% overeen. Hetzelfde geld voor de Tudor’s. Bij de GMT is aan de achterzijde een paar hoeken weg gepolijst waardoor hij minder dik oogt.

1 like

Potdomme Ralph…nu krijg ik ook weer zin in een BB. :grimacing:

6 likes

Ik ken het gevoel :sunglasses::+1:
Wellicht dat in de toekomst de Black Bay nog een keer eruit gaat voor een BB58 blue, maar eerst maar even zo. Vind dit gilt kleurige dial met gouden wijzers en de kastvormen zonder Crownguards echt fantastisch mooi.

1 like

831657741c34d56a8b1980af0acc5b99

6 likes

Er is een Raketa bureau klokje onderweg uit Wit-Rusland :raised_hands:

Nu we (:raising_hand_man:) zoveel thuis moeten zitten wilde ik ook iets leuks op m’n bureau. Na vele overwegingen (zo heb je hele mooie bureau klokken van Chopard en Sinn) ben ik op dit mini klokje uitgekomen. Het heeft eenzelfde uurwerk als de Raketa Rocket 2609.N.

Nog even geduld… :point_down:

8 likes

Eens. Ik vond precies dat zo geslaagd op deze versie toen ik 'm zelf had. No date is ook mooi meegenomen…plaat is mooi in balans. Deze BB is mooi chique en toch stoer tegelijkertijd.

En ook hier momenteel kriebels om eens een BB58 blue te proberen.

Keuzes…keuzes… :see_no_evil:

4 likes

Weer lekker online geshopt in Duitsland?! (Zag hem op het uhrform langskomen)

1 like

Hey een jutter op het forum?
Lange Jaap op de achtergrond vanuit Huisduinen (of is het een andere vuurtoren?).

En wordt vervangen door een Black Bay 58 Blue. Wel goed lezen amice

1 like