Het Grote incoming topic. Deel IV

Om de pols deze Seiko LE :heart_eyes::heart_eyes: #versvandepers

23 likes

Omdat het toch nog even wachten is op de levering van de CRUSIAL :wink:
deze zomerse rakker incoming :sunglasses:

14 likes

Hier even zot gedaan :slight_smile: Na 2 Omega’s en een Maurice Lacroix zijn de volgende twee op komst :raised_hands:t2::raised_hands:t2:

Een bling bling Casio Gshock en een Bulova Super Seville uit men geboorte jaar :tada: can’t wait :star_struck:

17 likes

Zo, hopla.

57 likes

Daar is hij dan eindelijk. Heerlijk kleurtje :ok_hand:

1 like

Gaat nog 2 weken duren, maar toch. :slight_smile: Je ziet de NA vanzelf verschijnen.

4 likes

Verbaasd me dat Sinn de afgelopen periode niet meer geproduceerd heeft of verkoopt t zo goed dat redelijk wat een levertijd heeft ipv op voorraad?

Kan natuurlijk dat ze meer tijd hebben gestopt in de u50? Was een aantal maanden geleden nog een 14 weken levertijd. Valt nu ook redelijk mee. :smirk:

Echt heel gaaf! Dat worden twee lange weken wachten…

Ben heel erg benieuwd wat je van dikte van kast vindt

1 like

Gefeliciteerd! Vind ook vooral het relief mooi bij deze kleur wijzerplaat.

Nog steeds onderweg :sleepy:

29 likes

Ik kijk er naar uit. Mooie niet aller daagse keuze.

Die GS wegdoen voor deze?

Zou niet mijn keuze zijn, maar veel plezier er mee.

Ja, nou zeg. Maar met een beetje mazzel krijg ik volgende week m’n Archimede Pilot 39 binnen. :slight_smile:

Ik eigenlijk ook. Maar 2.5mm zit 'm in het bolle kristal, dus 12mm staal vind ik acceptabel. Ik denk zelf dat het smullen wordt van die bolle vintage-looking saffier.

Ja, die guilloche is zeker ook een reden waarom ik hem kocht. Mijn vrouw is ook groot fan, toen ik haar de zwarte acrylversie liet zien (die 600 ballen goedkoper is) vond ze dat niet speciaal genoeg, dus zalmroze it is.

Watsgeburt ?

Die GS zag er uit als een toolwatch en had de specificaties van een toolwatch, maar het ding is zo zacht als een pak boter. Dat verdient iemand die 'm niet als toolwatch ziet, maar 'm gewoon voor het mooie vertroetelt. Maar ik ergerde me er aan.

Als ik mijn Uemura op de tegels van m’n badkamer gooi (van de week per ongeluk gedaan) zit er een deuk in m’n tegel en is die Uemura van minder dan 900 ballen gewoon nog puntgaaf en blijft ie onverstoorbaar doorlopen. Dat kan met die SBGV245 absoluut niet.

Mijn SBGV239 houd ik wel, want die ziet er niet uit als een toolwatch, terwijl hij krassen beter kan hebben.

De 245 is prachtig. Echt schitterend. Maar niet voor een rouwdouwer als ik.

2 likes

Levertijd valt echt wel mee. Indicatie op de site is worst case volgens mij. Pas geleden de EZM3 besteld op woensdagavond, vrijdag binnen. Zelfde met de stalenband voor dit horloge. Woensdag besteld en vrijdag binnen.

2 likes

Ik heb vanmorgen serieus zitten denken om je een bod te doen voor die SBV245.
Ben er eigenlijk ook wel blij mee dat je het hier zo eerlijk neer zet, dan is het ook geen horloge voor mij. Heb er al aardig moeite mee om een witgouden Moser netjes te houden.
Toch blijft die GS mooi om te zien.

Mooi ding! Erg benieuwd! 2e reden weer eens koffie te doen :slight_smile:

1 like

Als bezitter onderschrijf ik het verhaal dat het horloge boterzacht is, maar anderzijds kun je het horloge ook gewoon dragen en de krasjes voor lief nemen. Het is ten slotte geen collectors item o.i.d. Van de Moser kan ik het enigszins begrijpen, andere prijsklasse en geen toolwatch neem ik aan.

Ik zou zeggen als je de GS een mooi model vindt; gewoon kopen en dragen waar hij voor bedoeld is :)!

1 like

Helemaal mee eens.

Uiteindelijk eindigt vrijwel elk horloge als toolwatch bij mij, en dat heeft me wel in doen zien dat ik niet te impulsief moet kopen.
Voorlopig houd ik het ‘gewoon’ bij de GS die ik al heb. Maar de SBGV245 blijft mooi om te zien.

1 like

Sneak peak van mijn nieuwe aanwinst! Begin volgende week in Nederland…

4 likes