Aparte kleur wijzerplaat zeg. Mooi horloge
Ik weet exact wat je bedoelt. Vandaar dat ik dat kleine Nomos Ahoi dingetje meer ben gaan waarderen. Klein, dressy, bauhaus en plat, maar stiekem gewoon een echte beater.
Daarom dus ook die Sinn. Die heeft een kast die blasted is, maar ook een vorm die zo uit de jaren 60 weg kan komen. Als die tot snot bekrast wordt zal ie er in mijn ogen op vooruit gaan, als je begrijpt wat ik bedoel.
Jammer hoor, want er zijn weinig GS kasten zo tranentrekkend cool als die 245. De nieuwe eigenaar is niet zo’n lompe rouwdouwer, dus dat moet goed komen. Ik hoop 'm hier lang voorbij te zien komen.
Salmon dial
Wat krijgen we nou, Ralph? Ik had gedacht dat jij meer van die zwarte zou zijn? Ik vind ze alle vier cool, eigenlijk.
Persoonlijk zou ik zelf wel de zwarte kopen, maar dat ligt aan mij. Maar vind het heel tof dat je voor de Salmon dial bent gegaan. Echt schitterend en iets aparts. Salmon dials in de horlogerie zijn over het algemeen erg fraai en tof.
Snap ik: ik zie vleugels. En er wordt veel minder gevlogen.
Wachten duurt altijd (te) lang.
Ik wacht ook al weken op een Tissootje uit DE.
Dat moet ik zo te zien als compliment opvatten. Want het betekent zo te zien een prachtig horloge kopen
Via een internationale route.
Audemars Piguet Watchcase.
Ik kon hem hier niet eerder plaatsen want het was voor mij ook een verrassing.
Gaaf ding. Blij mee!
Zit ik net op YouTube te kijken, naar ‘Seiko’s best affordable watch - Seiko 5 Sports SRPE51K1’. Met bewondering gekeken en voor ik het wist…
Ondanks dat ik geen ruimte meer heb in m’n horlogedoos en de winder overvol zit, incoming de Seiko 5 Sports SRPE51K1
Mooi hoor!!
Ik heb m eigenlijk nog nooit met een grijze dial gezien alleen blauw. Ik moet zeggen dat deze wel erg fraai is! Toffe keuze!
Doet me altijd een beetje denken aan de Tudor Black Bay 36