Persoonlijk zou ik zelf wel de zwarte kopen, maar dat ligt aan mij. Maar vind het heel tof dat je voor de Salmon dial bent gegaan. Echt schitterend en iets aparts. Salmon dials in de horlogerie zijn over het algemeen erg fraai en tof.
Snap ik: ik zie vleugels. En er wordt veel minder gevlogen.
Wachten duurt altijd (te) lang.
Ik wacht ook al weken op een Tissootje uit DE.
Dat moet ik zo te zien als compliment opvatten. Want het betekent zo te zien een prachtig horloge kopen 
Via een internationale route.
Audemars Piguet Watchcase.
Ik kon hem hier niet eerder plaatsen want het was voor mij ook een verrassing. 
Gaaf ding. Blij mee! 
Zit ik net op YouTube te kijken, naar ‘Seiko’s best affordable watch - Seiko 5 Sports SRPE51K1’. Met bewondering gekeken en voor ik het wist… 
Ondanks dat ik geen ruimte meer heb in m’n horlogedoos en de winder overvol zit, incoming de Seiko 5 Sports SRPE51K1

Mooi hoor!!
Ik heb m eigenlijk nog nooit met een grijze dial gezien alleen blauw. Ik moet zeggen dat deze wel erg fraai is! Toffe keuze!
Doet me altijd een beetje denken aan de Tudor Black Bay 36
Poging 2 voor deze knaller. In December was het vanwege Brexit in de soep gelopen maar we geven niet op.
De blue polished 1521 van Squale incoming
Niet afwachten, cancellen.
Hele mooie! 
Gave aanwinst!
Mooi verhaal voor je: er is een forumlid die dit horloge al een behoorlijk aantal jaar in zijn bezit heeft (en hem overigens lang niet vaak genoeg draagt). We spreken weleens af, wat ouwehoeren en horloges bekijken. Dit horloge springt er natuurlijk al snel uit in een collectie en sprak mij ook direct aan. Tijdens het bekijken van het horloge maakte ik een opmerkingen over hoe fantastisch het licht speelt met de guilloche wijzerplaat. De eigenaar was wat verbaasd: ‘nee joh, das gewoon een mooie sunburst wijzerplaat, wat lul je?’. Ik op mijn beurt mijn telefoon gepakt en een close-up foto van de wijzerplaat gemaakt voor bewijs. Had die vent dat dus nog nooit gezien
Bek vol tanden, dat kan ik je wel vertellen.
Ik kan me voorstellen dat de eigenaar anoniem wil blijven na dit verhaal…
Maar daar is het verhaal te bijzonder voor… Toch, @Opdakje?

en binnen.