Het Grote incoming topic. Deel IV

Poging 2 voor deze knaller. In December was het vanwege Brexit in de soep gelopen maar we geven niet op.
De blue polished 1521 van Squale incoming

22 likes

Niet afwachten, cancellen.

Hele mooie! :heart_eyes:

1 like

Gave aanwinst!

Mooi verhaal voor je: er is een forumlid die dit horloge al een behoorlijk aantal jaar in zijn bezit heeft (en hem overigens lang niet vaak genoeg draagt). We spreken weleens af, wat ouwehoeren en horloges bekijken. Dit horloge springt er natuurlijk al snel uit in een collectie en sprak mij ook direct aan. Tijdens het bekijken van het horloge maakte ik een opmerkingen over hoe fantastisch het licht speelt met de guilloche wijzerplaat. De eigenaar was wat verbaasd: ‘nee joh, das gewoon een mooie sunburst wijzerplaat, wat lul je?’. Ik op mijn beurt mijn telefoon gepakt en een close-up foto van de wijzerplaat gemaakt voor bewijs. Had die vent dat dus nog nooit gezien :joy: Bek vol tanden, dat kan ik je wel vertellen.

Ik kan me voorstellen dat de eigenaar anoniem wil blijven na dit verhaal…

Maar daar is het verhaal te bijzonder voor… Toch, @Opdakje?

3 likes

Witte Barton Elite incoming!

4 likes

Hahaha, ik heb sinds een jaar een varifocus bril met straf leesgedeelte. :+1::+1::+1::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Komt helemaal goed met die guilloche.

1 like

Dit geintje begint wel lang te duren. De MoJo die ik had toen ik bestelknop indrukte heb ik deels niet meer.
Wil iemand hier nog een hagelnieuwe Flieger overnemen, zit nog in de stickers :sweat_smile:

Chique dial :ok_hand:

Ben benieuwd hoe die er uit ziet om de pols!

1 like

12 dagen… ja best lang. Zat bij Doxa te kijken (zomer in de bol haha) daar is de levertijd standaard 10 werkdagen. Dus wellicht is het normaal.

Daar ist ie dan :raised_hands:

12 likes

Deze komt weer terug!! Ik ben blij! :unicorn: :rainbow:

Foto is van het horloge wat ik nooit weg had moeten doen.

25 likes

Komt in mei binnen :slight_smile: bedankt @SAT goede tip haha

13 likes

Lekker hoor, klaar voor de zomer :ok_hand:

2 likes

Iets kleins kwam vandaag binnen:
Een nieuwe handmade strap voor m’n Kronos.

9 likes

Die mis is zo nu en dan ook wel eens. Jammer dat hij iets groter oogt dan 40mm… prachtig model.

1 like

Mooi hoor!! Ik heb de juwelier bij mij in de buurt erover gisterochtend vroeg een e-mail gezonden, maar nog geen reactie terug ontvangen

1 like

Sjieke duiker! Welke is dit?
Edit: staat eronder… :blush:

1 like

SRPG47K1

1 like

Summer Soprano vibes incoming :joy:

12 likes

Net toevallig e-mail van de juwelier ontvangen, dat de SRPG47K1 € 299 gaat kosten en ze 'm voor me kunnen reserveren/bestellen. Bevestigende e-mail terug gezonden, dus als het goed is dan hier ook voor de zomer binnen!! :hugs:

3 likes