Yes.
Nice!
Schitterend horloge kerel!
Gefeliciteerd! Super vet horloge en imo de mooiste uitvoering in het blauw
Ja deze kleur en de rode dat zijn voor mij de toppers. Mijn pa heeft de witte plaat maar die vind ik wat minder sprekend.
Het kan nog gekker, vanmorgen zag ik ineens dit …
Kortom: Pakket onderweg, volgende dag op de deurmat … ûh, sorry een dag later en nu: Geen idee wanneer we komen! Man man.
Isieernounogsteedsnie?!
Wonderschoon!
Wat een geruststelling dat ik niet de enigste ben. Die van mij zit sinds vorige week woensdag al bij post NL… bah
Poging nummer 3 is bekend “morgen”, ze zijn er maar druk mee…
Ik ben zo langzamerhand alweer vergeten wat er onderweg is, oh wacht dat is deze dikke klatser!
(Plaatje geleend van Internet)
Neemt die straks de plaats in van de Tudor?
Voorlopig wel even, … is samen met de Seiko SPB077 een leuk setje (vind ik). Hoewel, ik heb deze Citizen nog niet in handen gehad. Is dus een gokje. Misschien vind ik het wel helemaal niks.
… dan heb ik gewoon voor niks 3 of meer updates van PostNL aan me voorbij zien gaan.
Bovenstaande schreef ik slechts 2 dagen geleden. En daar heb ik nu dus enorm spijt van.
7 Km van huis brak de bevestigingsbout van mijn zadel. De rest dus staande moeten fietsen. Dit is de 2e in een paar maanden.
Moet ik op dieet?
Pure karma toch nog hardop gelachen vandaag, bedankt dat je er op terugkomt.
Vast lassen die hap.
Haha heb ik zelf al meegemaakt. Niet te hard vast draaien, gebruik een torque sleutel kan levens redden, ik ging aan 25 per uur in een bocht tegen de grond
Dat dieet komt vast goed met 7km in de pedalen te fietsen
Super supervet!
Vandaag mijn SKX007J ontvangen van Monsterwatches. Had geen idee dat ie onderweg was, dus toen de DHL man aan de deur stond was ik erg blij verrast! Rob had er zelfs 2 prachtige bandjes bij gedaan👌🏽
Wat een geweldige klok, mijn eerste “echte” horloge na jaren enkel een G-Shock gedragen te hebben voor mijn werk.
Zeker niet mijn laatste horloge wat ik bij Rob bestel.
Mooi hoor…
Vind ik ook, maar gisteren bericht gekregen dat ze niet kunnen voldoen aan de vraag en dat het order geannuleerd is, sta ik hier mooi zonder cadeau voor mijn beste maat