Het Grote incoming topic. Deel IV

e0783c8f67e429efd9190381394d3a898fde916d_1_500x500

5 likes

:joy::+1:

1 like

Lekker hoor :ok_hand:

1 like

Gisteren gearriveerd en toch probleemloos door de douane :slight_smile:

Zodoende een goed koopje

14 likes

Gewoonlijk houd ik niet zo van dat type uurmarker. Maar zo hè! Houden die dingen het glaasje omhoog ofzo!? :exploding_head: dat ziet er zo wel erg lekker uit :ok_hand:

1 like

Poeh na een tijdje zoeken is deze eindelijk incoming :smiley:

47 likes

Is dat de 149 ?

Ja klopt

1 like

Rodania is altijd een like van mijn kant! :+1:

2 likes

Heel mooi…:+1:

1 like

Toch maar gedaan, 40 seconden voor afloop bij Drop. Kan mijn huidige lawaai machine naar de schroothoop.

5 likes

Thnx !

Ik zie dat ze zijn uitverkocht bij wrwatches.com. Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

1 like

Heel even dacht ik hierdoor dat je een radio oid had gekocht…

1 like

Zover ik weet, wordt de 6205-8110 zo genoemd, niet de 6105-8000.

1 like

via verkoper “blackoctober_watches” op Ebay welke in Singapore zit maar horloge vanuit de fabriek laat versturen. Hij had er nog 1 te koop, daar inmiddels ook uitverkocht.

1 like

Even gekeken maar je hebt helemaal gelijk, de 8110 is een turtle variant en de 8000 niet. Blijft nog steeds een dure variant om origineel te kopen.

1 like

levertijd zou een week zijn, als ie binnen is dan laat ik nog wel weten hoe de kwaliteit is incl fotos

1 like

Top! Kijk ernaar uit. Toch vraag ik mij af over er überhaupt een kwaliteitsverschil zit tussen Retangula en San Martin. Het lijkt namelijk dat deze horloges uit dezelfde fabriek komen.

1 like

is er niet want is inderdaad allemaal WR watches. Hoor veel.goeds over San Martin maar nooit 1 in het echt gezien