Vond dit wel mooi passen.
De srp 777 kreeg niet veel draagtijd.
En deze uitvoering vind ik bijzonder.
Bulova super seville incoming! Als er nog iemand een leuke dial heeft liggen… stuur maar pb
oke… nou goed, mooie aan HF is dat iedereen zijn eigen smaak heeft. En als ie hiermee meer draagtijd krijgt dan super want er is niks ergers dan een horloge die niet gedragen wordt. Veel plezier ermee.
Dank je…
Is dit een San Martin?
Ja, de 62mas hommage, is al een week binnen en postte deze foto in de verkeerde rubriek, was bedoeld voor wat dragen we vandaag.
Vet!
Mooie moderne duikert met een eigen smoel!
Hoe draagt deze tov de SKX007 qua grootte? Hoe is de kwaliteit vd band?
Ik zal het laten weten.
Mvg. Bertjan
En een Tissot Couturier incoming. Eentje die je niet zoveel ziet. Maar ik heb dit al jaren op de korrel, en zoveel zijn er niet meer nieuw te koop. Dus maar gauw toegeslagen voordat ik spijt krijg.
Deze heeft een redelijk apart uurwerk, de ETA 2825-2. Het bijzondere hieraan is dat de plaats van de minuten- en secondewijzer aangepast kunnen worden. Als ik het goed begrijp is het feitelijk een ETA 2824 met een module er bovenop.
Op de een of andere manier heb ik een zwak voor dit design van de wijzerplaat. Dat stamt nog uit de tijd van mijn 2e Seiko, de H239-5010. Die vond ik toen ook helemaal geweldig met zijn kleinere analoge dial rechtsboven:
Dus nu maar wachten op de pakjesman!!
bandje is al binnen… Op horloge moet ik nog een weekje of 2 wachten.
Vintage Breitling Colt on the way.
Breitling nummer 5?
Heb je een foto?