Het Grote incoming topic. Deel IV

Gave vintage Breitling Colt. Hoe ben je op dit horloge gekomen? Ik dacht dat jij niet van de tweedehands horloges was en alleen maar nieuw kocht. Eigen verhaal eigen krassen en eigen karakter.

Klopt, nieuw altijd voorop.
Soms een gebruikte doe ik ook wel, neem de Airman bijv en mijn chronomat.

Gebruikt wel in perfecte staat, dat wil ik wel.

Maar nu deze, oud, gebruikt, quartz…
Deze altijd gaaf gevonden op 1 of andere manier .
Maar het paste niet in mijn manier van verzamelen en kopen.
Dus gelaten.
Nu mijn collectie mij enorm tevreden stelt en ik weinig drang heb tot de aanschaf van een nieuwe knaller durf ik ook te kijken naar vintage… Naar gedragen, naar geleefd en juist …nu past deze wel in mijn plan.
Dus kopen maar!

5 likes

Van harte! Prachtige aanwinst. Hoop dat je er lang plezier van hebt👌

Mogen we een dik NA topic verwachten?

1 like

Tis ook lekker dat je m zorgeloos langs de muur kan trekken :+1:

1 like

Dank je wel. Super blij mee.

Ik ben niet echt van de NA topics maar mocht ik me vervelen dan zal ik eens wat in elkaar rommelen :smiley:

2 likes

Eerst even weekje dragen, mooie foto’s schieten, lekker even bijlezen over de geschiedenis van de 806 en hop, klaar voor een NA topic :star_struck::beers:

Incomming vandaag :heart_eyes: eerste indruk is buitenverwachting goed.

28 likes

“Nou, dan alle remmen los!”, zou ik zeggen. Vraag vast aan Sinterklaas om een nieuwe 20-stuks horlogedoos :wink:

Maar gefeliciteerd :partying_face: en veel draagplezier!

1 like

Colareb Mud in 24mm
Venezia-mud-01-300x200
Geckota

12 likes

Colareb Spoleto Stitching Short:

Colareb Spoleto Short:

6 likes

Hele gave Geckota!

1 like

Dank je, inmiddels binnen

Leuke maat ook in 40mm

9 likes

Ik doe hier ook een keertje mee…

20 likes

3 tegelijk…:smile:

2 likes

Ja de eerste verwacht ik morgen met de Post… de tweede kan ik denk ik al wel ophalen in de winkel morgen of zaterdag en de Tudor duurt nog een paar weekjes :upside_down_face:

1 like

De kleurstelling van dit horloge vind ik zo tof! :smiley:
In een wat lagere prijsklasse helaas nog nooit eentje gevonden dat aan mijn wensen voldoet in dat prachtige zwart met witte accenten

2 likes

Goed bezig hoor…:grin:

1 like

Ik heb hem nog niet real life gezien… maar het zwart wit met de twee kleine rode accenten is zo mooi! En qua maat en horloge twijfel ik niet… heb eerder een Pelagos LHD gehad. Ook voor die variant gekozen i.v.m. de rode accenten.

1 like

De Citizen heb ik zelf ook. Gaaf horloge, maar wel een knots. Veel plezier er alvast mee.

Edit: jij hebt alleen maar van die knotsen, dus dat komt goed…! :muscle:

1 like

Die bezel staat niet recht…!

1 like