Het Grote incoming topic. Deel IV

Gaaf hoor! Die kende ik nog niet. Gaat een mooie mod worden. Leuke uitdaging ook om via de voorkant alles erin te krijgen. :+1:

1 like

Doe jij liever alles via… nee ik hou op…! :wink:

1 like

Haha ik had het over horloges. Laten we horloges praten proost :rofl::+1:

1 like

Wanneer ga je beginnen? :ok_hand:

Wanneer de onderdelen binnen zijn!

1 like

:+1: maak je het topic als je alles af hebt? Of geef je update’s, zodat het topic eerder kan starten.

Heb je deze toevallig al binnen en geprobeerd? :innocent:

1 like

Heel mooi.

Ik ben persoonlijk niet dol op een rode secondewijzer. Maar that’s me

Ik vond het juist met de rode datum en rode 300m lekker het geheel in balans brengen. Bij de witte wijzer vind ik de wijzer erg eruit springen. Misschien dat de originele wijzer dat minder heftig doet.

Ja binnen, echt net. Moest er een maand op wachten.

Eerste indruk is slecht. Mooi klein ding, maar om het goed werkend te krijgen is nog een opgave. Kennelijk heel gevoelig voor omgevingsgeluid.

Zelfs mijn mechanische hartklep is zichtbaar op de grafiek.

2 likes

12 likes

Dat valt tegen! Weishi blijft the way to go dus :thinking:

1 like

Ik ga eens advies vragen en meer proberen. Want als ik goed instel, dan is het ook accuraat.

1 like

@dreski heeft je kunnen overtuigen, of gewoon benieuwd?

Beetje van beiden

1 like

17 likes

Gave band, zeg! Zoiets zou ik ook nog wel willen. Waar heb je deze besteld en heb je een prijsindicatie?

1 like

Diaboliq straps. Niet goedkoop though, maar maatwerk, waterproof en met 2 jaar garantie :+1:t2:

5 likes

Het lijkt erop dat deze mijn kant op gaat komen. Wachtlijst is vrij lang, maar wellicht nog voor kerst in bezit. Blijft voor mij een heel bijzonder horloge met een geweldig verhaal en ditto maker.

39 likes

Super Tom!! Jaloers. Is ook wel wat voor mij. Heb Michiel leren kennen als een super toffe gast en dat maakt een horloge dubbel zo gaaf.

1 like