Het Grote incoming topic. Deel IV

Habring toch ??

Héél mooi

1 like

Michiel is een erg fijne vent inderdaad. En het horloge is echt bijzonder en bijzonder mooi. Zeker wat voor jou lijkt me!

Nee joh!

Holthinrichs.

2 likes

Ow neem mij niet kwalijk zeg

1 like

Potdikkie super mooi

1 like

Goede keuze, Tom! De Delft Blue ook? Wachtlijst valt wel mee dan, als je hem voor Kerst nog kan hebben?

Die van mij is deze Kerst twee jaar oud :+1:

15 likes

Heel cool!

1 like

Geen Delft blue. Ik wil graag een mooie groene band erop denk ik.

En dat ik hem voor Kerst wellicht heb komt omdat ik al behoorlijk lang bezig ben met dit horloge en dus in feite al lang op de lijst sta.

Heel gaaf die van jou ook! Draag je hem veel?

Dat zijn de betere aanwinsten als je buiten de reguliere merken kijkt, zeker als trotse Nederlander :wink: heel mooi als afsluit voor 2020.

2 likes

Ik draag mijn Delft blue vaak op een groene alligator :innocent: Prima combinatie :+1:

Ah, kijk! Dat is een fijne bijkomstigheid dan. Ik kan me ook herinneren dat je het er al vaker over hebt gehad. Mooi dat je hem nu ook daadwerkelijk aanschaft.

Uhm… :innocent: Het ding is dat ik de Holthinrichs nu het langste heb van de horloges in mijn collectie. Hij wordt daardoor vaak een beetje ondergesneeuwd door nieuwe aanwinsten die veel draagtijd krijgen. Maar om het even in perspectief te zetten, ik draag mijn Holthinrichs vaker dan mijn Lange. Het is een horloge waar ik met enige regelmaat opeens veel zin in heb en dan wat langer draag. Hij verveelt niet in ieder geval.

Heb je ook een custom gravure op het uurwerk? Of hoe laat je hem afwerken? Dat vond ik ook een leuk proces :+1:

2 likes

Ik heb daar een tijd over gedacht. En ik kan er nog wat mee in samenspraak met Michiel. Ik had een soort herdinkingsding aan mijn ouders bedacht. Ik denk dat ik het houd bij een eenvoudige gravure van hun voorletters.

2 likes

Vooruit, ook een incoming hier, er zit een Citizen Ecozilla aan te komen en postnl heeft beloofd die vanmiddag af te geven.
Fotos volgen.

1 like

Heel gaaf, Tom. Sowieso het horloge ook! Ik zou hier wel graag een topic van willen zien, als ie binnen is.

2 likes

Beloofd!

5 likes

Eenvoudig is mooi, klinkt als een prima idee :+1:

1 like

Dus dat :point_down: :rofl:

Hier wel van toepassing!!

12 likes

Krijg je dat water er in een zakje bij. Mooi bandje hoor :ok_hand:t2:

1 like

Veel geflipert laatste tijd! Toch blij dat deze onderweg is !

14 likes

Iers emaille!
Mooi!
Ben heel benieuwd hoe dat er irl uitziet.
De foto laat alleen maar mooie details zien.
Dus veelbelovend.
Heb hun aandoenlijke A5 magazine ontvangen, super sympathiek clubje

Een stukje vaderlandse geschiedenis incoming :relieved:

22 likes

Leuk! Zitten er degelijke uurwerkjes in die oude Rodania’s of niets bijzonders?

1 like