Dank. Als je dit in het vervolg bedenkt voordat je iets post ben ik je zeer erkentelijk.
True
ik moest oprecht lachen.
Dat is echt kinderachtig.
Never grow up 
Dank voor vergelijkingsfoto’s. Lug to lug is hij optisch - conform de maten - kleiner. Kijkend naar de dial oogt ie voor mij juist breder door de bezel.
Dat is echt kinderachtig.
Nagevraagd aan de jongens, zij vinden van niet.
Lekker…
Yesyes, de skx013 lange tijd geleden weg gedaan omdat ik hem toch te klein vond voor een duiker. De 007 heeft toch net wat meer
!
De nieuwe MM200?
Schitterend!!!

Qua afwerking echt vele malen hoger dan de SPB077 a.k.a vorige MM200
Alvast een kerstcadeau voor mezelf. Met alvast een toepasselijke champagne goudkleurige wijzerplaat voor de jaarwisseling
En deze is al een tijdje incoming maar nog steeds niet ingecomed 

En tot slot nog een kleinigheidje. Ik geloof dat ik klaar ben voor 2020 
Goed bezig zo aan het eind van het jaar 











