Het Grote incoming topic. Deel IV

Goed bezig zo aan het eind van het jaar :+1::+1:

1 like

Incoming, nieuwe horlogedoos. De oude is te klein.

5 likes

Hopelijk in het echt ook zo mooi :innocent:

56 likes

Eindelijk :grin:

1 like

Yes :grin:

1 like

18 likes

Toch de knoop doorgehakt. De Ahoi 553 onderweg…

31 likes

De grote verliezer uit mijn poll is incoming🤓

36 likes

Zolang jij er maar blij mee bent toch :wink:

Alleen wel een signaal dat je mocht je m tzt beu zijn wellicht op HF in t blauw niet zoveel zin heeft :rofl:

Tis een onconventionele keuze. Past mooi bij de rest :+1:

1 like

Erg mooi horloge. :+1::+1:

1 like

Dan moet ik maar harder liegen tegen mijzelf dat ik hem nooit weg zal doen :joy:

2 likes

Ben je nu broke?

Vast niet, heb ik de indruk

1 like

Ik heb de poll gemist denk ik.
Maar dit horloge is alles behalve een verliezer, wat een prachtig horloge.
Gebeurd veel zonder te knallen, wauw.

Alleen dat bandje, misstaat niet maar doet echt te onder tov de rest.

1 like

Net een derde radio-controlled aangeschaft, tweedehands voor een heel fatsoenlijke prijs.
Zitten wel een paar oppervlakkige krasjes op kast en band, maar deze wil ik graag als dagelijkse alleskunner gaan dragen. Eind van de week hoop ik deze thuis te hebben.

Daarnaast vorige vrijdag op het “kopen”-knopje gedrukt voor deze blauwe variant van de zwarte Duro die ik heel graag draag. Daar gaat dan een blauwe, blauw-witte of kaki NATO-strap op, afhankelijk van wat het beste past die dag :slight_smile:
Deze zal er waarschijnlijk pas tegen jaareind zijn want komt uit de VS.

8 likes

Even iets als grapje er bij, iets wat niet gelijk het eerste zou zijn waar ik aan denk. Maar ja, living on the edge :slight_smile:

15 likes

Waarom als grap? Vind hem wel iets hebben :smile:

2 likes

Haha, meer omdat het niet iets is wat ik normaal draag, en niet met alles te combineren is.
Maar ik vind het ook wel iets hebben inderdaad, anders had ik het ook niet gekocht natuurlijk :slight_smile:

Tuurlijk wel lekker casual gaan met dat ding :grin:

2 likes

Oeps … ik was eigenlijk klaar voor dit jaar … maar ik mis toch weer een chrono :sweat_smile: :innocent:

18 likes

Maak je geen zorgen :smiley:

1 like