Net binnen… 
1967-1969
Yes !!! De CB0010 is toegekomen vanmiddag.
Al de hele namiddag om de pols gehad. Deze derde radio-gestuurde Citizen is zeker een blijver. 
Prachtig weer Andy! 
Nice!!
Mooi horloge! Welke band komt erop?
Ik ga er een zo’n lichtblauwe Molequin op zetten. Lekker fris houden.
Gaaf! Ben benieuwd naar de combo.
Nét wat te weinig contrast vind ik 
Maar horloge is idd zeer mooi, zeer scherp!
Mooi horloge, band combi -1 
Eens met beide, taupe is een beetje flets 
Zo’n mooie snowflake blijft trekken, dus ik verwacht ‘m volgende week uit Deutschland!
Helemaal mee eens 

