Het Grote incoming topic. Deel IV

Geen zorgen, want GS, dus altijd mooier dan op de plaatjes!

3 likes

Dat helpt :grin:

1 like

Citizen eco-drive super titanium BJ6520-82L incoming - not coming - incoming


De kop in mijn bericht zal ik hierna nader verklaren, vanuit mijn ‘huisarrest light’ situatie (werk namelijk al vanaf maart thuis
)

Op 3 november heb ik, naar aanleiding van een geposte aanbieding op Amazon.de in het topic ‘online aanbieding’ deel II (dat ik niet meer kan vinden), het horloge op Amazon besteld. Prijs was bijna te mooi om waar te zijn. Het werd verkocht en geleverd door Amazon en na mijn bestelling stond het er niet meer op voor die prijs. Had ik blijkbaar de allerlaatste en toch nog een leuk mazzeltje in dit afgeschreven jaar.

Op 3 december ontving ik een vertragingsbericht, maar gelukkig zullen ze alles in het werk zetten ‘om het vertraagde item zo snel mogelijk te leveren’, met excuses voor het ongemak. Wat lief, het wordt zelfs een kerstcadeautje voor mezelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

Afgelopen vrijdagavond, 11 december, ontving ik echter een berichtje dat ze mijn bestelling hadden geannuleerd, omdat ze het wegens een gebrek aan beschikbaarheid niet kunnen verkrijgen. Maar mogelijk is het nog ‘verkrijgbaar bij andere verkopers’. Ik weet dat het een verkoopplatform is, maar omdat ze zelf de verkoper waren, ging ik er niet vanuit dat het niet voorradig zou kunnen zijn
 Ze verkopen dus blijkbaar zaken die ze niet hebben. Het was dus toch te mooi om waar te zijn. Er waren nog wel 9 andere aanbieders op Amazon, echter minimaal € 55 duurder; met prijzen van € 139 tot € 223.

Omdat ik zo op het horloge had gerekend, uiteindelijk afgelopen zaterdag toch elders besteld. Nee, niet op/via Amazon.de, maar voor 50 eurootjes meer op Chrono24, bij een juwelier te Hamburg, een Citizen dealer volgens de website van Citizen. Het horloge is volgens de tack-and-trace vanmiddag om 17 uur aan z’n spannende reis begonnen. Dus toch nog een incoming en ik m’n kerstcadeautje :hugs:

7 likes

Mag ik vragen waar je deze gekocht heb?

1 like

Tuurlijk! Ebay :slight_smile:

1 like

Dank je!

1 like

Kijk eens bij kish. Ik dacht dat zij ze ook hadden :smile:

1 like

Ga ik doen. Dank voor de tip. :+1:

Mooie aanwinst
:grinning:

1 like

Niet in deze kleur volgens mij. De gele is in Europa niet superveel op voorraad heb ik gemerkt.

1 like

Ik kom de gele uitvoering inderdaad niet tegen op Kish. Wel een aantal andere kleurstellingen.

Voor mijn zoontje:

Om de tijd te doden tijdens de lockdown, kan ik hem proberen warm te maken voor het klokkijken (en mss de hobby overbrengen :grin:).

5 likes


Maar dan wel op Oyster :ok_hand:

15 likes

Blub blub! :diving_mask:

Vorig jaar rond deze tijd al eens over nagedacht, nu de knoop doorgehakt! De SPB077 eruit en de SPB097 incoming 


prospex_spb097j1_large

12 likes

Tof filmpje
:grinning:

1 like

Drukke week, vandaag de mm200 blue hole, morgen als het goed is de captain willard😀

18 likes

20 likes

Net binnen
 :heart_eyes:
1967-1969


:sweat_drops:

15 likes

Yes !!! De CB0010 is toegekomen vanmiddag.
Al de hele namiddag om de pols gehad. Deze derde radio-gestuurde Citizen is zeker een blijver. :slight_smile:

9 likes

Daar is ze dan! :heart_eyes::heart_eyes:

37 likes