Het Grote incoming topic. Deel IV

Dit is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar deze blauwe UncleSeiko 20mm waffle horlogeband voor mijn Citizen Promaster:

https://www.uncleseiko.com/store/p28/20mm_Waffle_Strap_for_Various_Models_–Version_2%28v.2%29.html

1 like

Prachtig! Benieuwd naar het NA topic :wink:

1 like

Daar ga je echt geen spijt van krijgen, niet van mijn pols af te krijgen :slightly_smiling_face:

1 like

Wristshot? :grin:

Tja, dat is met kunstlicht wat lastig…

13 likes

Ik ben heel benieuwd naar die Zodiac! :slight_smile:

Haha toch gedaan dus! Gaaf man :ok_hand:

2 likes

Komt in orde :wink:

@scrubsaurusrex het moest er toch van komen, ik krijg hem anders niet uit mijn hoofd :sweat_smile:

3 likes

Dat is een hele mooie om 2021 mee te beginnen!

Top :sunglasses::ok_hand:

1 like

Een HF forum stripalbum :smile:

2 likes

Dank! Ik ben erg benieuwd!
Die pointer date is ook wel erg fraai zeg :ok_hand: Is toch ter ere van die baseball speler?

1 like

Klopt en een deel van de opbrengst gaat naar de Roberto Clemente Foundation. Niet persé mijn kopje thee, maar ik vind 'm geweldig fris en retro tegelijk, dus ik kon’t niet laten :slight_smile:

2 likes

Gaaf, die Zodiac!! Heb er een tijdje terug ook naar zitten kijken, maar wil er ook weer een duiker bij hebben.

1 like

Dank je! Ja, inderdaad quartz. Ik geloof dat er een Ronda uurwerkje inzit.

Zal zeker wat foto’s posten als ik ‘em binnen heb.

1 like

Dank je! Wilde graag nog een panda horloge in de collectie hebben, eigenlijk een project for 2021, maar kon deze niet laten lopen.

1 like

Dibs (of had ik dat al bericht) :grinning:

Mooi exemplaar - en goed idee Molequin!

1 like

Hier is nog een vintage Tidéna automaat incoming. En vooroplopend daarop, een paar horlogebandjes op maat besteld.

En natuurlijk ook nog de Tidéna:

6 likes

Mooie horlogebandjes, mag ik vragen waar je die hebt besteld?

Die had ik op Etsy gevonden, maar ik heb de link even niet bij de hand. Zodra ik weer thuis ben, zal ik hem voor je opzoeken