Laat mij ook eens mijn momentje hebben!
Coole kleur!
Thanks! Vond ‘t ook wel een hele mooie kleur.
Ben benieuwd hoe die in het echt gaat zijn.
Interessant model! Veel plezier ermee. 
Dankje! Dat moet vast wel goed komen.
Prachtig zeg!
Dankje!
Incoming. Helemaal vanuit Zwitserland. Helaas net niet op tijd voor kerstavond, maar komende week verwacht.
De originele textile strap voor de zenith Cronometro tipo cp2, met hardware.
.
Stoere combi 
Heb ik toch een OEM set. 
Je krijgt er tranen van in je ogen. Mooi man.
The legend. Is ook de grondlegger van mijn all black collectie.
Deze is ook prachtig!
Ftfy 
Maar eigenlijk heb je geen all black. Die Quartz kwam met een lichte plaat 
Dat verandert niets aan het feit dat de man een legende is.
Die heb ik vorige week ook omgehad, erg mooi horloge.
Veel plezier ervan!
Dat moet wel goed komen, dankje!
Gaat ie er bij jou ook nog komen?
Dat is nou net het probleem, ik word zo hebberig van al dat moois…
En ik probeer juist te minderen.
Als hij er komt moet er ook wat uit, en daar heb ik nog niet over nagedacht.


