Herkenbaar! 
Gaaf!
Waar heb je die gescoord?
Soms zie je iets voorbij komen en dan wil je het gewoon in het echt zien… En waarom? Geen idee.
Hierbij deze speciale editie van Bulova incoming

Buliova ?
even de bril opzetten… 



Heel mooi…
Thanks! 
Ik vind de Samurai sowieso een onwijs mooie kast hebben, maar bij deze…die wijzerplaat 
Woensdag weer een bezoekje brengen aan Nijkerk.
(en daarna nog een mooie strap vinden voor deze beauty!)
Nice!!! Ben nog steeds benieuwd hoe zo een accutron klinkt. 
Mooi horloge zeg, jammer dat die banden zo breed zijn, zit bij mij niet lekker.
Heel veel draagplezier 
Heel gaaf! Waar heb je ‘m kunnen bestellen?
Zoemers 
Het is echt een heel fascinerend geluid wat (volgens mij
) uit twee verschillende tonen bestaat: De frequentie van de stemvork en de steentjes op het indexwiel. (denk ik
) Wel lastig om te omschrijven.
Edit:
Thanks voor het filmpje @daffie 
Klinkt echt exact als mijn stofzuiger. 
past vast niet om de pols…




