Het Grote incoming topic. Deel IV

Herkenbaar! :sweat_smile:

1 like

Gaaf!
Waar heb je die gescoord?

1 like

Bij onze Jaap, @SuperC!

Soms zie je iets voorbij komen en dan wil je het gewoon in het echt zien… En waarom? Geen idee.

Hierbij deze speciale editie van Bulova incoming
Beautbulova-Pearl-Country-Club-Hawaii-Gents-Vintwatchfab-Case-Amazing

9 likes

Buliova ?

even de bril opzetten… :rofl::rofl::rofl:

:eyes: :eyes: :eyes:

1 like

Deze King Manta besteld

19 likes

Heel mooi…:+1:

1 like

Thanks! :smiley:
Ik vind de Samurai sowieso een onwijs mooie kast hebben, maar bij deze…die wijzerplaat :heart_eyes:

1 like

Deze ga ik vanmiddag ophalen, even 80 kilometer fietsen en dan is die van mij.

22 likes

Woensdag weer een bezoekje brengen aan Nijkerk. :star_struck: (en daarna nog een mooie strap vinden voor deze beauty!)

20 likes

Nice!!! Ben nog steeds benieuwd hoe zo een accutron klinkt. :grin:

2 likes

Mooi horloge zeg, jammer dat die banden zo breed zijn, zit bij mij niet lekker.

Heel veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Als een wesp on steroids :zzz: :laughing:

10 likes

Heel gaaf! Waar heb je ‘m kunnen bestellen?

1 like

Zoemers :heart:

Het is echt een heel fascinerend geluid wat (volgens mij :innocent:) uit twee verschillende tonen bestaat: De frequentie van de stemvork en de steentjes op het indexwiel. (denk ik :grin:) Wel lastig om te omschrijven.

Edit:
Thanks voor het filmpje @daffie :+1:

1 like

Klinkt echt exact als mijn stofzuiger. :sweat_smile:

1 like

:rofl: past vast niet om de pols…

1 like