Dadelijk op weg naar Verweggistan om op de valreep van dit jaar met @WristCandy een deal te maken. Zin in👌
Cool!
Altijd lekker zo’n eindejaars NA…
Ook voor Jeroen 
Lekker hoor. 
Gaaf Cees, welke is dit ?
De SBGX063 Luuk. Jouw wel bekend
. En David ook trouwens.
From one flipperaar to another 
Gaaf! 
Bij Olfert&co was/is die voor €538. Prima prijs volgens mij, voor deze met saffierglas en ceramic bezel 
Mooie keuze! Hier komt er vermoedelijk wel eens een 261 in 2021 
Ook heel mooi en ook overwogen maar de champagne dial gaf bij mij de doorslag.
Dat is een fraai ding zeg! SBGX063, Quartz. Toch mooi 

Thanks! Kan niet wachten tot ie er is.
Dat denk ik ook! Hij is echt heel gaaf 
Foto van het horloge zelf zegt meer dan woorden… het “belletje” schijnt slecht te zien. Netjes gevuld en nieuwe batterij erin, kan weer een jaar of drie vooruit.
Dat geloof ik ook niet zo te zien 

Gaaf! Ben benieuwd hoe de plaat er bij daglicht uit ziet.






