@Vespaed en @Kaan gefeliciteerd mannen! Prima afsluiters voor 2020.
Nowp helaas had hem vorige week verwacht. Dus hopelijk deze week 
7733?
Jazeker.
Zorg er goed voor! 
Jouw ex idd. Ziet er nog top uit👍
Tuurlijk, ik ben zuinig op mooie dingen 
Mooie panda is dat! Zit zelf een beetje te kijken naar de 1937, echt een mooie vintage uitstraling zonder het gezeur van vintage🙃 en 38mm. Mooie band erop en dan is het echt een gave chrono.
Bedankt!
Precies mijn gedachte en hoop!
Die 1937 ziet er ook gaaf uit. Vooral die dial.
Volgens mij heeft @Seamaster95 er net eentje een binnen en zit te wachten op “de klik”.
Misschien een tikkie ipv een klikkie? 
Morgen deze twee 44GS quartz versies in real life vergelijken, en één gaat er mee naar huis! Ik ga uit van de blauwe dial (SBGP005) alleen schijnt de champagne dial (SBGP001) van GS in het echt vrij onweerstaanbaar te zijn… We gaan het zien!
Wat denken jullie?
Beide prachtig, maar die blauwe vind ik toch echt onweerstaanbaar mooi!
You’ve got mail 
Als PostNL doet wat ze nu aangeven wel!
Veel plezier er mee!
Ik heb ze ook beide omgehad met de blauwe als voorkeur maar moest ik toen een keuze maken zou ik voor de champagne dial gaan 100% 
Ik zou voor de witte gaan.










