Het Grote incoming topic. Deel IV

Nieuwe strap voor de 806

Isn’t it bonkers? :heart_eyes:

9 likes
2 likes

Incoming :heart_eyes:

28 likes

:fire::fire::fire::fire::fire:

1 like

Dat is een topper :ok_hand:t2:

Ben benieuwd hoe je hem ervaart…

1 like

Heb hem even bericht. Wie weet🙃

1 like

Leuk! Ben benieuwd! :smiley:

1 like

Ik zal na een weekje of 2 een NA schrijven! :smiley:

1 like

Ben toch erg benieuwd hoe dit nou draagt :sweat_smile: dus incoming; een srp773

15 likes

Deze komt binnenkort naar me toe :heart_eyes:

Prachtig dresser van Bulova. :fist_right: :fist_left:

Leuk. Maar hij lijkt me wel veel jonger dan 80’s of niet? Eerder van rond 2000.

Mooi hoor…:+1:

Ik heb de blauwe net irl gezien en hij is schitterend

Edit ik heb dus geen vergelijk met de zilver dial. Deze besteld bij van Baal en werd me keurig thuis gebracht door één van hun verkopers (Auke). Gewoon top.

16 likes

Tussen al dit geweld door ook even iets bescheidens.
image
Alhoewel, bescheiden? Toch meer dan 4k! (in Roebels :upside_down_face:)
Ben benieuwd hoe lang hij er over doet om vanuit Wit-Rusland bij mij op de mat te liggen…

7 likes

Die van mij is inmiddels al 2 maanden onderweg :joy:

Ga dit jaar maar mooi afsluiten donderdag deze Tissot ophalen.

12 likes

Oef… Gelukkig ben ik over het algemeen een geduldig mens :grin:, heb je al wel een indicatie hoe lang je nog moet wachten @Michael?

Welke site heb je m besteld?

Bij Meranom.

1 like