Nieuwe strap voor de 806
Isn’t it bonkers? 





Dat is een topper 
Ben benieuwd hoe je hem ervaart…
Heb hem even bericht. Wie weet🙃
Leuk! Ben benieuwd! 
Ik zal na een weekje of 2 een NA schrijven! 
Deze komt binnenkort naar me toe 
Prachtig dresser van Bulova.

Leuk. Maar hij lijkt me wel veel jonger dan 80’s of niet? Eerder van rond 2000.
Mooi hoor…
Ik heb de blauwe net irl gezien en hij is schitterend
Edit ik heb dus geen vergelijk met de zilver dial. Deze besteld bij van Baal en werd me keurig thuis gebracht door één van hun verkopers (Auke). Gewoon top.
Tussen al dit geweld door ook even iets bescheidens.

Alhoewel, bescheiden? Toch meer dan 4k! (in Roebels
)
Ben benieuwd hoe lang hij er over doet om vanuit Wit-Rusland bij mij op de mat te liggen…
Die van mij is inmiddels al 2 maanden onderweg 
Oef… Gelukkig ben ik over het algemeen een geduldig mens
, heb je al wel een indicatie hoe lang je nog moet wachten @Michael?
Welke site heb je m besteld?
Bij Meranom.