Het Grote incoming topic. Deel IV

Oef… Gelukkig ben ik over het algemeen een geduldig mens :grin:, heb je al wel een indicatie hoe lang je nog moet wachten @Michael?

Welke site heb je m besteld?

Bij Meranom.

1 like

Daar heb ik helaas geen ervaring mee, maar kan wel eventjes gaan duren met normal shipping :sweat_smile:

Ik heb inderdaad voor normal shipping gekozen. Ach, dan ben ik gewoon wat langer ‘in blije verwachting’

1 like

Wie het langst wacht…
Dan is de beloning het grootst.

1 like

Net binnengekomen. Heb een nato en bandje besteld. Nog geen idee wat er het beste op staat. Is een bescheiden horloge met z’n 36mm. Wijzerplaat ziet er uit als metaal, met strepen. Geen idee waarvan die gemaakt is. Iemand een idee?

11 likes

Ik ben gevallen voor de champagne quartz. Is lekker subtiel en warm tegelijk. Van zilveren dials ben ik niet zo kapot, die vind ik zo koud ogen.

Sterkte met kiezen!

24 likes

Wijzerplaten zijn over het algemeen van messing. Voor de “zilveren” kleur is deze dan voorzien van een laagje metaal, ik vermoed nikkel. Vervolgens geborsteld/geslepen voor het verticale patroon. En tot slot voorzien van een laagje vernis tegen oxidatie. :sunglasses:

Leuk ding; alvast veel plezier ermee :+1:

3 likes

Kloppen die wijzers denk je kasper? Zo ogen zo kort op het horloge.
Verder wel een heel tof ding, en een leuke bezel.

Die rode sowieso wel. Die kom ik op dit soort Invicta horloges vaker tegen. Die andere twee ben ik niet zeker van.

1 like

Zeker de blauwe!

Super last minute incoming uit de UK:

Geckota C-04 Chrono (1 van 25 uitgaves)

afbeelding

Nog een leren band;

9 likes

Echt iets voor de Speedmaster liefhebbers.

Het boek moonshots. Van Piers Bizony.

6 likes

Incoming deze prachtige Casio Edifice EFS-S570D-1AUEF met Solar quartz uurwerk.

16 likes

Iets leuks voor de Blackbay Achtenvijftig, en shitload aan MN straps oftewel PARA ELASTIC zoals ze bij Monstraps heten.

Benieuwd of Monstraps beetje in de buurt komt van Molequin bandjes.
In de wandelgangen wordt gefluisterd dat ze identiek zijn.

13 likes

Ik zag deze laatst, gaaf model!
Ben benieuwd naar de foto’s!

2 likes

Zodra hij er is, komen ze er op!! Ben erg benieuwd.

2 likes

Mooi bandje! heb zelf ook wat incoming van Monstraps. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Wel jammer dat je even moeten wachten. :grin:

2 likes

@DrB Ik ben heel benieuwd: heb je een keuze kunnen maken, of gewoon allebei mee naar huis?