Het Grote incoming topic. Deel IV

Aww yeah! :metal:

Zo lekker de camera tevoorschijn trekken en kiekjes schieten! :grin:

14 likes

Ik maak een dezer dagen nog wel een NA topic, maar hier vast wat foto’s!

Heel blij met deze aankoop!

51 likes

Oef, die ziet er mooi uit.

1 like

Hij is dan ook schitterend!
Mooie foto’s ook.

2 likes

Heel tof, geniet er van :star_struck:

Mijn beide NA’s zijn ook binnen. Pffff allebei heel vet en beide een brok kwaliteit :ok_hand: heel gaaf

10 likes

Van harte :smile::ok_hand:

1 like

Mooi! Welke flieger is dit?

Ik gok een Geckota

1 like

Prachtig. Mooie foto’s!

Dit model (kast) blijft prachtig, zeker icm het dunne profiel. (Misschien had ik de mijne niet weg moeten doen).

2 likes

Binnenkort alweer een nieuw NA topic van mij. :grin: Sneller dan zelf verwacht. :shushing_face:

Hier een hint. :grimacing:

8 likes

Omega seamaster?

3 likes

Gezien de kroon kan dat bijna niet anders…

2 likes

Jij mag niet meer meedoen. :astonished:
:joy:

3 likes

Ik dacht eerst een zonnebril :grin:
Worden die Omega’s altijd in een brillenkoker geleverd? :wink:

2 likes

Zo’n James Bond ding.

1 like

afbeelding

ETA 955.114
Nieuw hart voor de CWC

6 likes

Die tweede foto … Etc etc :rofl::roll_eyes:

1 like

Mooi zo’n zwarte plaat (gecamoufleerd blauw in dit geval :joy: )

2 likes

Op het randje van 2020 nog een mooie SKX023J gescoord op ebay…

Mooie kleine Seiko daily voor naast de Lord Marvel die waarschijnlijk bij binnenkomst op een cognac lederen band gaat… Nog sterk zitten twijfelen voor een mini turtle maar het simpele/klassieke uiterlijk van deze SKX serie trekt mij meer… Ook hebben gebruikte duikers wel iets. Enfin… We wachten het af… Staat schijnt goed/gereviseerd te zijn voor wat het waard is. (maar ach, de prijs was een gokje wel waard)

5 likes

Ik ben nogmaals gaan kijken. Op het internet kom je voor dit specifieke model allemaal tegen met deze “kortere” wijzers, lijkt mij gek als ze allemaal vervangen zijn.

1 like