Aww yeah! 
Zo lekker de camera tevoorschijn trekken en kiekjes schieten! 
Ik maak een dezer dagen nog wel een NA topic, maar hier vast wat foto’s!
Heel blij met deze aankoop!
Oef, die ziet er mooi uit.
Hij is dan ook schitterend!
Mooie foto’s ook.
Heel tof, geniet er van 
Mijn beide NA’s zijn ook binnen. Pffff allebei heel vet en beide een brok kwaliteit
heel gaaf
Van harte 

Mooi! Welke flieger is dit?
Ik gok een Geckota
Prachtig. Mooie foto’s!
Dit model (kast) blijft prachtig, zeker icm het dunne profiel. (Misschien had ik de mijne niet weg moeten doen).
Omega seamaster?
Gezien de kroon kan dat bijna niet anders…
Jij mag niet meer meedoen. 

Ik dacht eerst een zonnebril 
Worden die Omega’s altijd in een brillenkoker geleverd? 
Zo’n James Bond ding.

ETA 955.114
Nieuw hart voor de CWC
Die tweede foto … Etc etc 

Mooi zo’n zwarte plaat (gecamoufleerd blauw in dit geval
)
Op het randje van 2020 nog een mooie SKX023J gescoord op ebay…
Mooie kleine Seiko daily voor naast de Lord Marvel die waarschijnlijk bij binnenkomst op een cognac lederen band gaat… Nog sterk zitten twijfelen voor een mini turtle maar het simpele/klassieke uiterlijk van deze SKX serie trekt mij meer… Ook hebben gebruikte duikers wel iets. Enfin… We wachten het af… Staat schijnt goed/gereviseerd te zijn voor wat het waard is. (maar ach, de prijs was een gokje wel waard)
Ik ben nogmaals gaan kijken. Op het internet kom je voor dit specifieke model allemaal tegen met deze “kortere” wijzers, lijkt mij gek als ze allemaal vervangen zijn.