Het Grote incoming topic. Deel IV

Is dat een mini turtle? :heart_eyes:

1 like

En hij is binnen! Schitterend boek!

9 likes

Deze dit maal via bol.com besteld. Ik ben benieuwd! Is van dezelfde uitgever Assouline als mijn Rolex The Impossible Collection boek, dus dat moet wat moois beloven.

3 likes

Ik heb m ook binnen! Hij is een stuk dikker dan ik dacht :joy:

1 like

Ja stuk groter en dikker. Echt een dikke pil. Zie deze foto.

Ik ben er iig erg blij mee. Was ook echt 38 euro op Amazon. Gaat nergens over…

5 likes

Gave verzameling! Ja ik had echt niet verwacht dat ie zo dik was, wel heel tof, heb m even snel doorgebladerd

1 like

Dankjewel! Ik vind het ook leuk om de horlogeboeken een beetje te verzamelen. De meeste zijn niet eens zo duur en is toch leuk voor dat geld. Elke bol.com bon die ik krijg gaat naar zo’n boek haha :sweat_smile:

2 likes

Klopt, ik ben er nu ook mee begonnen, leuk om in de kast te hebben en uiteraard om te lezen. :smiley:

1 like

Jep! En hij is binnen! :turtle:

11 likes

Op de valreep mijn allereerste NA van het nieuwe jaar want, … volgende week ophalen en dus in 2021. Opsturen doen we niet aan dezer dagen, PostNL maakt er (ook) hier een zooitje van. :wink:


(Plaatje: Seiko.nl)

De nieuwe ‘MM200’, oftewel de SPB187J1. Zin in! :blue_heart:

22 likes

Erg fraai! Van harte gefeliciteerd kerel :sunglasses: :+1:

1 like

Nice.

1 like

Mooie aanwinst…:+1:

1 like

Oh oh mooi hoor…:+1:
Waar heb je m gekocht ?
Bij de boutique ?

1 like

Als ik zeg ‘stroopwafels’ gaat er dan een belletje rinkelen? :wink:

@Dkremer zorgt ervoor dat ik deze nieuwe knaller om de pols kan ‘hangen’. De heer @Apeks zat er ook bovenop, … hij is sowieso ‘schuldig’ aan het feit dat deze nu voor mij klaarligt. Hij had 'm namelijk twee weken terug nooit aan mij moeten laten zien! Maar ûh, ik heb het 'm al vergeven hoor. :innocent: :joy:

Hij probeert me overigens nu een Astron aan te smeren. Er volgt al een continue fotostroom van zijn NA via de app. Zoals deze:

Haha, ja … dat is ook een erg mooi horloge. Maar gelukkig vind ik de nieuwe MM200 beter bij mij passen! Ander horloge ook, duiker vs. wereldtijden. :sunglasses:

7 likes

Proficiat met je NA, perfecte beslissing op oudjaarsdag :smile:
With a little help from your friends :innocent:

1 like

Het leuk(st)e van HF, elkaar een beetje op weg helpen en gek maken met alle moois wat er te koop is. Jij bent er goed in … :beers:

1 like

Oeh la la :sunglasses: Draagt opvallend compact voor zijn diameter.

25 likes

Die van mij is er ook!

Hier moet ik het mee doen heel 2021 :+1:
(De DWW tel ik niet mee).

24 likes

Mooi hoor! :star_struck:

2 likes