Het Grote incoming topic. Deel IV

Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Maar elke maand is winst. :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik vind het al met al wel meevallen met lomp. Die vierkante gshocks vallen niet veel kleiner voor mijn gevoel en een extra voordeel van die casioaks is dat ze geen uitstekende lugs hebben.

Succes :stuck_out_tongue:

2 likes

Tuurlijk wel. Zorg gewoon dat het bij 3 stuks blijft. De weddenschap gaat toch niet over de bestaande drie :relieved:

1 like

Sportief horloge mag best wat lompig zijn man. Deze stond me ook prima :+1:

6 likes

Ruud wordt zenuwachtig bij alles boven de 38 mm.

Heb er ook geen moeite mee. :man_shrugging:

Heb ene groter probleem met die verder erg nice JLC master controls. Dat zijn echt frisbees op mijn pols.

Mijn accutron diver is 43mm :stuck_out_tongue:.
Ik probeer wel de lug to lug rond de 48 mm te houden.

2 likes

Ik heb ook maar een 17cm boys, dus niet luisteren naar mij :slightly_smiling_face:

Maar

-gevoel heb ik wel een beetje bij mijn Casioak. Ik had beter zoā€™n gw5000 ofzo modelletje gekozen denk ik.

Scherp! :smile:

Waar vind ik deze?

1 like

Stop it :no_entry:

1 like

Je gaat nu al 100 piek doneren? :joy:

2 likes

Nee nee. Het jaar is nog niet voorbij. :upside_down_face:

2 likes

Dit is jammer helaas.

8 likes

Hiero.

https://www.amazon.nl/CASIO-digitaal-kwartshorloge-armband-DW-5600BB-1ER/dp/B007DSRSMA/ref=asc_df_B007DSRSMA/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430620242149&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=15955127001591039472&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9065274&hvtargid=pla-379777086185&psc=1

1 like

Het ding IS massief en plastiekerig. Wat is je punt? :joy:

Ik vind ze btw tof.

10 likes

Hmmmm kan ergens nog net hoor, op de foto dan toch. Irl misschien ander gevoel.

Wat is hier jammer aan? Dit kan toch prima. Ziet er top uit. Je lijkt wel een vrouw.

Mja massief en plastiekerig zijn niet persĆ© deugdelijke eigenschappen voor een polsinstrument. Die Gshock technologie blijft wel top en je kan ze Ć©cht zorgeloos dragen natuurlijkā€¦

:kissing_heart:

1 like

:sweat_smile:

Maaruh. Idd Leuke dingen die Gshocks.

Incoming omdat ik op de link van @Watch2Morrow klikte :man_facepalming:t2:

8 likes

DƔt is een coole. Ook even klikken.

1 like