Het Grote incoming topic Deel IX

Continuing the discussion from Het Grote incoming topic Deel VIII.

Previous discussions:

17 likes

Het bandje, voor veel en veel en veel te veel geld. Kwestie van betalen en snel weer vergeten 🫣 Hoef ik niet meer te zoeken naar een tof horloge voor in de zomer. Ga ik wel doen, maar het hoeft in ieder geval niet.

73 likes

Ik zeg; doel bereikt :ok_hand:t2: , voorlopig… denk ik… :see_no_evil:

Met speciale dank aan @anon41931443EV :pray:t2:

36 likes

Het horloge én het rubberen bandje. Met dezelfde gedachte als @Veblen. Kek kleurtje wel 🩵

48 likes

Gefeliciteerd, je maakt mij en niet alleen mij een tikkeltje jaloers :grin:

1 like

Nieuwsgierig geworden naar de kwaliteit en feel & look van SM.
Stel voor het bevalt. Dan heb je toch voor 5 kauwgomballen en een knaak een leuke aanvulling voor je verzameling?

8 likes

Nope.

1 like

Nice! Ik krijg ook oa een walpier grid (zwart) in de bus van Bernd van de week:)

2 likes

Heel vet!

1 like

Korte termijn… verslaving wordt misschien even bevredigd.

Lange termijn:

1 like

Oude liefde …

44 likes

Ach ik loop al meer dan een jaar het meest met mij Promaster rond van een paar knaken. Echt nog steeds heel blij mee.

2 likes

Eens. Mits je het leuk vindt om een collectie met veel variatie te hebben. Er zijn er niet veel die van alles de real deal kunnen bezitten

2 likes

Ook leuk.
Maar blijf toch staal-fetisjist

19 likes

En terecht! Niks mis met goedkopere horloges hoor! Ik draag zelf mijn SKX ook met veel plezier. Beiden horloges met een eigen uiterlijk. Maar deze SM is een hommage van een BB. Mijn ervaring (en ik heb veel hommages gehad) is dat ik dit soort horloges koop omdat ik de echte niet kan/wil betalen en toch hoop het gevoel te krijgen. Dat is echter nooit het geval en het horloge beland binnen no-time weer in het blauw. Uiteindelijk wil ik toch het origineel. Ik besteed nu liever mijn geld aan een cool eigen ontwerp horloge van een gerenommeerd merk.

9 likes

Ah op die fiets. Dat kan ik volgen.
Wat mij betreft heb ik er gewoon een duiker op staal bij gekocht met goede specs en afmetingen. Niet meer en niet minder.
Daarbij benieuwd naar SM omdat ik de prijs kwaliteit zelf wil ervaren.

1 like

De 417 ES flyback in 39 mm :star_struck:

69 likes

GOT THE CALL :partying_face:

Vorig jaar een Rolex OP besteld bij Oreye. Zaterdag erg mooi weer, wandelde even door Hasselt, altijd gezellig druk daar, en stapte binnen.

Helaas, geen beweging op dit front. Volgens de vriendelijke jongeman hadden ze dit jaar niet 1 OP binnengekregen en was de beschikbaarheid zeker niet beter dan die van de submariner of Daytona.

Afwachten dus.

Mahaar, vandaag al kreeg ik het verlossende telefoontje en ga 'm woensdag halen.

18 likes

Tof man! Welke versie?