Kuch, niet met stalen band duiken, kuch kuch.
Bovendien, de kans dat de gemiddelde horlogeliefhebber met een horloge gaat duiken is zo microscopisch klein dat we voor 99,99 van alle dragers de sluiting zo vriendelijk mogelijk kunnen maken.
Kuch, niet met stalen band duiken, kuch kuch.
Bovendien, de kans dat de gemiddelde horlogeliefhebber met een horloge gaat duiken is zo microscopisch klein dat we voor 99,99 van alle dragers de sluiting zo vriendelijk mogelijk kunnen maken.
Prachtig horloge
Maar laten we eerlijk zijn: Duiken doen de meeste mensen met een Suunto of iets dergelijks, misschien nog eens met een ouderwets horloge als backup, als ze nostalgisch zijn. Ik heb overigens nog nooit een Suunto op hun website gezien met stalen band, maar laat me graag corrigeren. Je hoeft dus noch omwille van ISO 6425, noch omwille van het gebruik van de meeste duikhorloges zo’n lullig beschermclipje over die clasp te laten lopen.
Dit is natuurlijk ingegeven door de ISO standaard, en al het andere kunnen we afdoen als een niet ter zake doende persoonlijke mening.
Heel mooi
Prachtig! Wanneer verwacht je hem?
Dan toch! Welkom bij de Zenith club.
Toevallig net vandaag de tracking code gekregen. Blijkbaar ben ik zaterdag thuis.
Haha, thanks. Wel via een achterdeurtje binnen gekomen. Maar idd mijn eerste zenith.
Ben zeer benieuwd naar de irl foto’s.
Titanium is deze toch, niet?
Geen ervaring met vintage Zenith, maar zelf ben ik heel erg onder de indruk van mijn Zenith. Breitling, Omega, Rolex, TH, … komen niet in de buurt van de Zenith afwerking.
Klopt. High intensity titanium, wat een legering is die dicht tegen citizens super titanium aan ligt.
Zodra ik tijd heb maak ik uiteraard een NA topic.
Zeer mooi
Erg mooi model en de wijzers kunnen mij ook bekoren. Geniet alvast van de voorpret😎
Dank! Voorpret gaat wel lukken.
Beslist niet, duikhorloges waren er al lang voordat ISO vond er iets over te moeten zeggen in 1986-88, en al die horloges voldeden prima. ZRC, Omega, Tissot, etc etc, en juist met stalen band al werden die pas vanaf de jaren 60 goed genoeg - zo een bamboe moet je niet aan denken toch ? - vandaar die enge stoffen straps of de betere rubberen banden. Ook 2 -zijdig draaibare bezels waren gemeengoed, daar ligt ISO nog wakker van.
Met andere woorden, een horloge met 70 meter WR, bi directional bezel en een smeedijzeren band kan een uitstekend duikhorloge zijn. Dus die ISO is maar een mening !