Dat valt goed mee voor een nos ervaring! Geniet ervan!
Dat valt alleszins mee. Lapinist?
De mooiste versie mijns inziens
kun je geen buil aan vallen
Cool! Waar heb je deze besteld als ik vragen mag? Hadden ze daar ook de blauwe met lichtblauwe indexen?
Edit:
Nevermind!
Ook hier Oeps!
(en zo wordt de hobby in stand gehouden )
Waar heb je die lichtblauwe gevonden ?
Right here!
https://www.sublub.nl/artikel/89938/citizen-promaster-eo2028-06l-diver-duikhorloge.html
Bekende hollandse webshop nog wel. Qua voorraad is het wat iffy. “Indien op voorraad bij onze leverancier, levertijd 4 dagen”. Maar het is een nieuw model, dus die voorraad zal alleen maar toenemen gok ik.
@ElderRuwy ik heb m besteld bij juwelierswebshop.nl en ze hadden de blauwe ook nog maar je bent al voorzien. Nice
Ik kreeg een half uur na bestellen al een track and tracé en als alles goed gaat (want chaos in pakket land zo lijkt) morgen al om de pols.
@GMTplus1: Thanks. Nee lijkt me ook niet.
- Lekkere grab and go met ecodrive.
- Lume moet behoorlijk goed zijn als ik youtube mag geloven.
- Zwarte wijzerplaat in de collectie
- Mocht er in t ergste geval wat gebeuren dan is t ook niet de wereld aan waarde wat weg is.
Mijn nieuw zomerhorloge, de Citizen Promaster BN0225-04L Aqualand, voor mijn gevoel wel te duur, maar nergens kreeg ik een of andere kortingsbon aan het werken.
Ben benieuwd of ie bevalt:
De BN0220-16E uitvoering heb ik al 2x voor heel korte tijd gehad en telkens weer even snel weg gedaan, op een of andere manier niet echt 100% klik, hopelijk dan met de Whale-uitvoering wel de gehoopte klik en anders, tja…dan komt ie eind vd zomer in het blauwe deel.
Thx @ElderRuwy en @whisky @GMTplus1 hoe vind je hem qua verhoudingen om de pols vallen? Is het een beetje zoals een SKX013?
Geen idee van een skx013… maar hij is prettig qua maat.
Dat hoor je zodra ik hem komende week heb ontvangen. (of iemand anders mij voor is
)
Jij scoort punten
Mooi horloge
Ik ga vandaag naar binnen bij de AD hier voor een nieuwe batterij voor m’n Longines VHP en kom naar buiten met een nieuwe Omega Speedmaster Pro.
Leg dat thuis dan maar eens uit…
Ze was erbij en m’n upcoming 60e verjaardag had er ook mee te maken, maar toch
Das wel een heeeeeeele dure batterijtje. Maar wel erg mooi.
En binnen!
Erg blij met dit eigenzinnige model. Prachtige diepe kleur rood, die in de zon meer tot leven komt. Kwaliteit en afwerking zo op het eerste gezicht ook super
Het staat overal, maar dit is een dial die pas goed te bewonderen is in het echt.
Alleen de kleur van de band ben ik nog niet kapot van. Het horloge komt mooier tot zijn recht met een andere kleur denk ik. Dat is ook meteen het nadeel, er moeten 20mm gebogen pinnen (en dus bandjes) op. Dat wordt even zoeken ben ik bang.