Met dank aan @Pandemo!!
Met plezier
Gaaf!
Vet! De heritage of de navy re-issue? Lekkere out of the box keuze weer
Ik hoop dat je hem nog kunt ruilen, ze hebben de kroon aan de verkeerde kant gemonteerd!
Bijzonder apparaat wel. Ik dacht eerst dat het een enorm groot geval was, maar valt mee met 41,5mm.
Volgens de website is de kroon zo gemonteerd, zodat je niet kunt vergeten om hem weer in te schroeven als je te water gaat. Foolproof ofzo, zeg maar.
Geduldig was ik aan het wachten op de 11-11 sale van Aliexpress om een San Martin GMT te kopen met pepsi bezel en witte wijzerplaat, kom ik opeens deze tegen op ons forum!
Dit lijkt me echt een ontzettend leuk horloge!
Dat is het zeker !
Veel draagplezier ermee.
Ik had nog wat kandidaten nodig om op te oefenen en heb daarvoor deze Sovjets kunnen scoren voor een leuk prijsje gisteravond.
Een Hirsch Arne, want misschien dat ik mijn SPB317 hiermee wel een keer buiten de zomer om ga doen:
Een Molequin Bourbon voor de Nomos:
Plus suède van strps.watch in twee kleuren:
Ik weet niet of het telt… maar ik ga morgen mischien met mijn vrouw een seiko astron halen . Degene die ik wilde
. Dus hopelijk van de week een NA topic
Ja dat zou wel fijn voor je zijn.
Thabks vind ik ook , heb met men vrouw een regeling getroffen omdat het toch een grote investering is . Lief vrouwtje heb ik
. Deze word het :
Mooi ding
Citizen 365 BN1010-05E L.E.
De laatste incoming voor 2023 is binnen.
Volgende staat gepland in februari.
Dat wordt 4 maanden afzien

Kan ik afscheid nemen van de minst gedragen exemplaren.

Mooie kleur combi
Wij zijn niet nieuwsgierig
Heb je m binnen?
Nee. Ik wacht nog op een andere incoming, om deze dan tegelijkertijd op te halen. Ik hoop en verwacht eind van de volgende week.