Dank allemaal!
Welke bedoel je ? Die ik nu heb of de classic? Ben al aan het kijken voor nog één maar dan die @bozzy had dit model is zeer aanstekelijk
Die jij hebt of de dw-6900
Met die retro kleuren is echt een gaaf ding!
Tja om eerlijk te wezen leest de 6900 veel moeilijker af als de 6600 maar goed dat is mijn persoonlijke mening, jij denkt er misschien wel heel anders over✌️
Ik vermoed tracking cookies van de www die me stalken met niet courante horloges
Volgende week kan ik de Laureato toevoegen aan mijn collectie! Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen naast de Alpine Eagle.
Cool! Beide horloges zijn naast de gebaande paden. Ik heb die GP een aantal jaar geleden gepast in Dusseldorf op de beurs. Was aardig onder de indruk.
Dat is een incoming om U tegen te zeggen. Recent de groene gepast en moet zeggen, het horloge beviel me uitstekend. Zal zeker het juiste tegengewicht geven aan die AE. Dikke proficiat en verheug me om het horloge hier regelmatig tegen te komen.
Wow, toffe toevoeging! Goede smaak De Alpine Eagle blijft een van mijn favorieten.
Ik draag m nu op rubber
Fantastisch horloge
Wel een luide rotor op het uurwerk
Ja, ik had daar ook “last” van toen ik zo’n omega co-axial had. Wel een fantastisch hoogstandje maar de rotor moet je tegen kunnen.
Nog nooit gehoord
Ik wel, de oorzaak is het gebruik van ceramic ball bearings.
Ik irriteer me er niet aan, vind het wel grappig klinken
Enicar?
Nee… een soort hommage.
Ik heb de zwarte OPS vorig jaar in Düsseldorf gezien bij de Watchtime beurs. In het echt is deze zoveel mooier dan op de foto’s dus het kan niet tegenvallen
Alvast gefeliciteerd!